Hej Iværksættere! Jeg har mit it firma og laver bl.a CMS hjemmesider for kunder - alt kan ses på http://www.serverservice.dk Mit problem er at jeg gerne vil sætte en rimelig tidsgrænse for udvikling af hjemmesider mht. rettelser fra kunden. Min erfaring er at der går oftest 3 måneder inden en hjemmeside er helt afsluttet og kunden har fået rettelser samt at få svar på spørgsmål om cms systemet. Det er alene pga forsinkelse fra kunden mht. korrespondance og levering af materiale.
Dillemma Jeg er lidt i dilemma fordi jeg gerne vil lave et godt resultat og at begge parter er tilfredse er for mig en god tryghed for et varigt samarbejde i fremtiden. Og jeg mener selv at 3 måneder er alt for meget fra start til slut. Mit arbejde er færdigt på ca. en uge På forhånd tak for et godt forum MVH Dennis Hansen
|
Hej Dennis.
1. Lav en skriftlig aftale hvor det tydeligt fremgår hvem der skal levere hvad og hvornår.
2. Lav en "afleveringsforretning" til aftalt tid (i den skriftlige aftale) hvor du sammen med kunden gennemgår resultatet, og får godkendt at det aftalte er leveret og sagen afsluttet.
Mvh.
Ditbrugtmarked