Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketing partner søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg er nu ved at være klar til at markedsføre mit nye produkt ”lesePILOT 2.0”, og søger i den forbindelse en sparringspartner, som kan hjælpe med markedsføring. Jeg forventer lancering i slutningen af august.

lesePILOT 2.0 er en anden generations adgangforalle.dk, som også er udviklet af mig. lesePILOT 2.0 kan oplæse alt markérbart tekst, på Dansk, Nynorsk, Norsk bokmål, Svensk, Engelsk, Tysk, Fransk, spansk og Finsk. Flere sprog bliver tilføjet løbende.

Markedet i Danmark er måske ikke det primære idet adgangforalle.dk er gratis, men der findes ikke, så vidt jeg ved, i andre lande tilsvarende løsninger, og OECD skriver at op mod 20% af Europas befolkning har svært ved at læse skreven tekst. En helt anden målgruppe er dem som bare er ”dovne” og gerne vil have deres nyheder læst op, så de kan lave andet i mellemtiden.

Min løsning understøtter Windows 2000+, Linux og MAC OSX 10.4+. Med mit kendskab findes der ikke sådanne løsninger til hverken Linux eller MAC, især ikke med den kvalitet af stemmer jeg benytter.

Læse vanskeligheder kan være mange ting, de diagnosticerede ordblinde, svagtseende eller blot dem som mangler træning i at læse. Min løsning kan i øvrigt ikke benyttes af blinde.

Jeg forestiller mig i første omgang:

1.       Markedsføring via Google Adwords

2.       En slags MLM system hvor, når man har købt får en kode som kan gives videre til andre, som så får 10% ekstra, samtidig med at du selv får 10% af det de køber

3.       Et taletids system, hvor man køber dage og hvor oplæsning fungerer(1 kvartal, 1 halvt år eller 1 år)

4.       Ved årskøb forventes prisen at være ca. 375 kr.

Umiddelbare målgrupper:

1.       Ordblinde

2.       Svagtseende

3.       Skoler/uddannelses institutioner

4.       Dovne J

En eventuel partner skal være i stand til at komme med forslag, som jeg finder spændende, økonomisk forsvarlige, rammer min målgruppe eller åbner mine øjne for helt nye målgrupper.

Jeg håber at nogle Aminoer er fristede.

Har i lyst til at prøve programmet, kan det downloades her:

Windows 2000+: http://download.efaktum.dk/lesepilot_windows_2_0.exeMac OSX 10.4+: http://download.efaktum.dk/lesePILOT_MAC_2_0.dmgLinux: http://download.efaktum.dk/lesepilot_linux_2_0.sh

Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Skrevet kl. 09:56

UPS

Glemte lige i farten. Hvis i downloader en af versionerne, skal der logges ind med et "2" tal i alle felter.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:41

Jeg har sendt link til denne tråd til én af mine samarbejdspartnere, som har erfaring indenfor samme område.

Hvor stor forventer du, at sparringsopgaven bliver, og hvordan vil du honorere den?

mvh Hans

Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Skrevet kl. 10:59

Hej Hans,

Super, jeg glæder mig til at høre fra ham.

Jeg har ikke umiddelbart nogen forventet størrelse på opgaven, det er lidt afhængigt af hvad en partner vil foreslå. Jeg forventer at tage en dialog med de som er interesseret i at byde ind med ideer.

Jeg har ikke det store kendskab til salg af produkter i udlandet, udover gennem partnere, og dette produkt giver ikke mening at sælge gennem partnere, med mindre man ligefrem kunne lave en aftale med DELL Big Smile, så jeg vil skyde i blinde hvis jeg selv skulle stille noget op.

Jeg forventer dog at der vil være en del organisk vækst, via MLM ideen som jeg har beskrevet, men det kommer jo heller ikke af sig selv, der skal  være nogle gode sælgende tekster.

Håber det besvarer dit spørgsmål, ellers skyder du bare tilbage.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:39

hej Erik

Dit program lyder meget spændende, jeg kan se flere muligheder i det - med den rigtige marketing er jeg sikker på at der vil være business i det, samt at det vil hjælpe mennesker.

Jeg kan godt komme med indspark omkring marketing, ideer osv.

vh.

steen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)