Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offshore virksomhed - Hvordan ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem det sidste ½ års tid spekuleret kraftigt i at lave offshore-virksomhed.

Internettet bugner af muligheder....
http://www.offshore-companies.co.uk/eng/offshore/shelf_companies_price_list/ kan man klikke på et par knapper, og så er firmaet næsten lavet.

http://www.firmastart.com/ tilbyder de for 399,- at sørge for alt nødvendigt til at få et Engelsk LTD, eller firma på Seychellerne med 0% i skat.

Man loves dit og dat hvert sted, og med forskellige ydelser.
Som uvidende indenfor dette felt, er det umuligt at gennemskue hvad man skal bruge, og ikke bruge.
Hvordan undgår man at blive snydt eller komme ud i situationer man måske ikke lige har gennemtænkt

Er der nogen der har kendskab til foredrag om offshore virksomhed ?
Er der nogen der har kendskab til danske sites med info (Gerne sider som ikke også sælger disse produkter, for at få uvildig information)

Jeg har mange spørgsmål
  • Kan man så have kontor i DK
  • Hvordan med alle papirer, bank, osv osv.
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:52

[QUOTE]Dato: 4/14/2006 1:06:19 AM Forfatter:Eric Pedersen

>Jeg har igennem det sidste ½ års tid spekuleret kraftigt i at lave offshore-virksomhed.

Jeg går med lignede tanker, så måske kan jeg hjælpe lidt, dog vil jeg anbefale dig at få en proffesionel rådgiver på

>På http://www.offshore-companies.co.uk/eng/offshore/shelf_companies_price_list/ kan man klikke på et par knapper, >og så er firmaet næsten lavet.

Hvis du vælger denne løsning, så er du allerede på vej ude i nonget ulovligt noget

>På http://www.firmastart.com/ tilbyder de for 399,- at sørge for alt nødvendigt til at få et Engelsk LTD, >eller firma på Seychellerne med 0% i skat.

Bemærk at det er 399,- pr måned !!

>Hvordan undgår man at blive snydt eller komme ud i situationer man måske ikke lige har gennemtænkt

Du skal snakke med en rådgiver (advokat eller revisor) der har forstand på skatteforhold,

>Kan man så have kontor i DK

Jeg savner at få vide hvilket slags offshore virksomhed du vil have, er det et Britisk LTd ??
Tilmeldt 12. Dec 05
Skrevet kl. 11:02
Dato: 4/14/2006 7:51:52 PM Forfatter: Henrik Nielsen
Jeg går med lignede tanker, så måske kan jeg hjælpe lidt, dog vil jeg anbefale dig at få en proffesionel rådgiver på

Jeg savner at få vide hvilket slags offshore virksomhed du vil have, er det et Britisk LTd ??

Der er ingen tvivl om at jeg skal have en rådgiver på. Det som jeg frygter er jo bare at rådgiveren ikke er upartisk, idet denne ofte også er sælger...... Derfor ville det være fedt hvis man kunne komme til et foredrag hvor forskellige ting blev belyst

Mht. hvor firmaet skal ligge, så aner jeg det heller ikke.
Jeg ved ikke hvilke forskelle der er på at oprette i de forskellige lande (udover skatteprocenten)
Men jeg vil da helt sikkert have det bedst med at lave et Britisk LTd end at oprette noget i Seychellerne. Det er så udelukkende fordi jeg føler mig mere sikker på Britisk lovgivning
Tilmeldt 12. Dec 05
Skrevet kl. 11:06
Dato: 4/14/2006 7:51:52 PM Forfatter: Henrik Nielsen

Mht. de 399,- pr. mdr. så havde jeg bemærket det.
Beløbet er jo meget overkommeligt, set i forhold til de penge man kunne spare i skat
Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 18:06

Så vidt jeg ved kan du ikke spare lovligt i skat hvis alle aktiviteter og ledelse er i DK:

Så det lugter lidt som om du er på vej ud i noget ikke lovligt.
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:23

Ikke nødvendigvis ulovligt men hvis selskabet har sin ledelse i Danmark, skal selskabet beskattes i Danmark. På samme måde skal indkomsten beskattes i Danmark hvis et udenlandsk selskab har fast driftssted her. I de situationer er det så som så hvor meget man kan spare ved at etablere selskabet som et offshore selskab men ulovligt er det ikke.  

Det er iøvrigt forkert at tale om offshore virksomhed. Offshore er udelukkende en selskabsform. Virksomheden er indmaden i selskabet og det som iværksætterens aktiviteter handler om.

De fleste rådgivere som ikke udbyder offshore selskaber - inkl. mig selv - er iøvrigt skeptiske overfor off-shore selskaber, når vi taler om rent danske aktiviteter. Taler vi om aktiviteter som er internationale/grænseoverskridende kan det være en ide ud af mange.     

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 13:28
Da trådstarter skriver at det er pga. de penge man kan spare i skat, så tolker jeg det som om at det ikke vil være helt lovligt-
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 14:00
Eller også har han bare misforstået noget

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 12. Dec 05
Skrevet kl. 14:12

Dato: 4/16/2006 1:27:52 PM Forfatter: Ronnie Gasseholm Da trådstarter skriver at det er pga. de penge man kan spare i skat, så tolker jeg det som om at det ikke vil være helt lovligt-

At kunne spare i skat ville være helt ok for mig :-)

Men der er flere formål med at kigge på denne løsningsmodel.
Bl.a.  tipstjenesten, Told & skat''s spille-enhed m.fl.

Dernæst er det også for at kunne spare penge, set i forhold til at oprette et dansk selskab

Min virksomhed bruger Internationale samarbejdspartnere, og har udelukkende indtægter i forb. med Internettet.
Det vil også være med arbejdskraft fra udlandet, men jeg vil dog have et kontor i DK med danske programmører
Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 14:56

siden du nævner tipstjenesten så går jeg ud fra det er fordi du har gang i spil.

Og så må ingen der beskæftiger sig med det daglige side i DK.
Bare lige så du ikke får ballade.
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)