Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vare til webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger vare til en ny webshop. Har selvfølgelig nogle ideer om hvad jeg vil sælge.

Men ligger du inde med et fast sortiment af vare, som du gerne vil afsætte til mig løbende. Eller ønsker du hjælp til at afsætte dine vare, så send mig en mail på info@studieogelevjob.dk alt har interesse så længe der er et marked for det.

VH Kenneth

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 23:02

Varekategorier??? Du har jo ikke skrevet om du vil handle med toiletpapir eller selvsiddende strømper (eller bøger...)

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 12:39

Ja - hvilke kategorier? Jeg ligger inde med lidt af hvert, med hovedsageligt accessories og smykker til kvinder.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra nykøbing f
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:49

hej.

jeg har et stort parti af dametøj det er skjorte/bluse fra Emilio de er sort, pink, grå i ass str vejl pris er 399.- du kan købe dem for 25 kr pr stk.

vi skal sælge dem i det at vi har købt en butik og denne butik har et varelage for 2 butikke derfor.

men send mig en mail hvis det er nået. jeg har også vare hvor der kun er en og to stk af hver pris er 30 kr på stk.

min mail er linda.andersen@yahoo.dk

hilsen valodea

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:43

Hej Kenneth

Vi leverer moderigtige armbånd til kvinder, se www.jewls.dk, de er nemme at omsætte og der er en god fortjeneste på dem. :)

Skriv for priser og info!

VH

Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)