Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Layout af brætspil

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lavet et brætspil, og er i færd med at finde ud af en layout-løsning.
Jeg kan noget layout selv, men tror at der er brug for mere professionelle hænder.

Jeg har brug for et helt layout, hvor der er tænkt i spillets kort, spillebrikker, spilleplade, regler og på spillets æske - både form og design. Det er muligt, at brikker og kort mere eller mindre giver sig selv og derfor ikke behøver 'layoutes'. 

Jeg er ved at starte op, så kapitalen er ikke stor, og jeg ved jo ikke, om spillet bliver en succes eller fiasko...
Har nogen et bud på, hvad det vil koste mig?

venlig hilsen
Jeppe

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:39

Har sendt dig en mail!

MVH
Ann

Tilmeldt 21. Jul 08
Skrevet kl. 22:41

Tak.

Jeg ved ikke, om det er kotyme her å Amino, men jeg vil meget gerne have et godt råd til, hvad jeg skal regne med i budgettet for et sådan arbejde?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:12

jeppesc:

Tak.

Jeg ved ikke, om det er kotyme her å Amino, men jeg vil meget gerne have et godt råd til, hvad jeg skal regne med i budgettet for et sådan arbejde?

Hej Jesper

Vil nok sige at det er meget svært at sige bare sådan ud af det blå. Vi kender ikke dit spil eller hvodan du ønsker at det ser ud i sidste ende?

Jeg er under uddannelse til Grafisk designteknolog og jeg synes det kunne være en fed og anderledes opgave at prøve kræfter med. Så hvis det har interesse så kunne vi godt finde ud af noget :) skriv til mig så ser vi på det!Cool renew@webspeed.dk

Held og lykke med projektet :)

Mvh René Wellejus

Fra Rasmussen
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:48

Hej Jeppe, er du kommet videre med layoutet til spillet, det lyder som en virkelig fed sag, lad mig høre fra dig..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28

Ja synes ikke man hører så meget om det :) Har du droppet det eller hvad?

mvh René W.

ps. kan se at jeg kom til at kalde dig Jesper tidligere hehe.. må du undskylde :P

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 16:41

Du skal være velkommen at kontakte mig, så skal jeg lave et tilbud til dig.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 21. Jul 08
Skrevet kl. 22:55

Tak for indlæg!

Ja der er ikke sket så meget på forummet...
Mulighederne er stadig åbne, men jeg har fået et fornuftigt tilbud som overvejes. I øjeblikket er jeg dog i gang med andre sager i processen, men det kan være, at jeg vender tilbage til dem, der har budt ind. Tak for det.

vh Jeppe

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)