Ville det ikke være meget smartere at bruge noget som f.eks. http://crazyegg.com/
Så slipper man for at bruge tid, på at kigge video i den store stil.
Det er ikke rigtig det samme, crazyegg.com viser kun hvor der klikkes, det andet kan du sidde og se hvor folk køre musen hen, hvor lang tid de bruger på at se på siden, hvornår de scroler osv. altså kan du se det hele. Personligt bruger jeg det ikke selv, har ikke tid til det, men hvis man har tid til det, giver det helt sikker en bedre ide af hvordan ens kunder/besøgende bruger ens side. Så skal vi ikke sige video kiggeri er det dybdegående analyse, hvorimod crazyegg er til hurtigt overblik.
Jeg har oprettet et projekt på clicktale, og det gik da også forholdsvist smertefrit med at få det sat op på min side. Pt. står der, at jeg har 96 recordings tilbage, men jeg kan simpelt hen ikke finde de fire "film", der burde være optaget. Jeg har rodet rundt i deres faq, men lige lidt hjælper det. Håber nogle erfarne brugere kan fortælle mig, hvor jeg skal lede ;)
Jeg har oprettet et projekt på clicktale, og det gik da også forholdsvist smertefrit med at få det sat op på min side. Pt. står der, at jeg har 96 recordings tilbage, men jeg kan simpelt hen ikke finde de fire "film", der burde være optaget. Jeg har rodet rundt i deres faq, men lige lidt hjælper det. Håber nogle erfarne brugere kan fortælle mig, hvor jeg skal lede ;)
//Julie
Hej Julie.
Giv det en dags tid. Så vidt jeg husker sad jeg selv som et stort spørgsmålstegn første gang. Jeg tror at de i de første par gange har noget lag, så at de ikke vises. De kommer senere hen.