Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udspioner dine gæster - helt legalt

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du tænkte dig at klistre et camera i panden på dine gæster for at finde ud af, hvad de ser på, når de besøger din
hjemmeside? ...

Vil du gerne vide, hvilke områder de springer over, og hvor de klikker?

Måske har du undret dig over, hvorfor du ikke har fået de salg, du skulle ...

Man skulle tro, at det var umuligt, men takket være ny teknologi kan du nu opnå det.

Du kan få optaget en film af dine gæsters oplevelser på din hjemmeside.

Se her, hvor let det er: http://www.seferim.com/spion

- Britt

P.s. Det er naturligvis fuldstændig lovligt.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 18:11

Lad os antage man har 500 besøg om dagen.

Optager man så 500 video film? Eller bliver det konventeret til en stor?

Kan desværre ikke lige se fidusen, når der nu findes så mange udemærket statistik programmer.

Opbevis mig gerne Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28

Hvis du har 500 besøg om dagen, kan du fx vælge at optage 3,5 % af dine gæster. Og så får du én film for hver gæst.

Personlig har jeg lært mere af det end ved blot at kigge statistik. Jeg mener - en ny salgsside, fx. Ingen køber. Statistikken kan vise mig, hvor folk er kommet fra og mange kan også fortælle, hvor længe vedkommende har set på siden, men det er svært at vide, om gæsten fx har læst starten og er scrollet ned til slutningen, har set prisen og er forduftet, eller om gæsten er smuttet allerede efter at have læst overskriften osv. Det er sådanne oplysninger, jeg gerne vil kende til. Og det kan man se på filmene.

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 18:39

Inden jeg smider 52kr efter en gang fis som i har fundet på internettet og "lavet" en film ligesom de guider i skriver på  hackademi.net og sælger.

så lidt mere info

Feks

Hvad kræver det af server ?
Hvad fylder video filerne ?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:49

Britt Malka:
Se her, hvor let det er: http://www.seferim.com/spion 

Der skal som regel mere end en typisk "amerikansk" hjemmeside der lover noget lækkert  til at overbevise og stædige og kloge aminoer.

Få gjort noget ved hjemmesiden i første omgang, den skriger af scam, og et af de typiske get rich koncepter der er byggget op på præcis samme måde. Man skulle tro de alle brugte samme program.

Dernæst giv os noget mere viden, lad os se nogle videoer af det i funktion, lad os få en smagsprøve hvor du tester det på et af dine egne sites.

Kan du vise det, og virker det, så kan du få langt mere end 54 kroner for det.

Lige nu ligner det for mig at se bare et scamnummer. Få informationer men nok til at skabe nysgerrighed, lavt beløb så folk satser fordi de ikke mister det store, og et så lille beløb at folk ikke brokker sig højlydt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08

Du har ret i, at jeg er påvirket af de amerikanske mini-sites. Jeg kender ingen danske salgssider, men hvis du kan henvise mig til nogle gode og sælgende eksempler privat, vil jeg meget gerne se dem.

Få informationer, fordi jeg selv hader lange salgssider. Den idé har jeg ikke snuppet med fra det amerikanske.

Jeg vil ikke have mere end 54 kroner (hvis det er 7 euro) for det ;-) I øvrigt har jeg både dyrere og billigere produkter, men er ikke vant til, at folk brokker sig, hverken lavmeldt eller højlydt. Tværtimod. Nu sælger jeg normalt også kun til folk, som kender mig. Det er kun anden gang, at jeg forsøger mig på Amino. Jeg blev inspireret af Warrior Forum, som er et behageligt og inspirerende sted at være.

Jeg sætter en lille video op af en video, der er optaget på www.tips-og-tricks.com, som er et af mine sites.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis der er nogen der gerne vil prøve det med at filme deres besøgende, for at se deres adfærd, så kan i prøve det af gratis her

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:19
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Britt Malka:
Du har ret i, at jeg er påvirket af de amerikanske mini-sites. Jeg kender ingen danske salgssider, men hvis du kan henvise mig til nogle gode og sælgende eksempler privat, vil jeg meget gerne se dem.

Der sælges så meget scam/crap igennem disse amerikanske mini sites og 90% af dem lover alle guld og grønne skove. derfor sætter det alarmklokkerne igang hos mig.

Jeg kender ikke konverteringen eller hvor meget de sælger, men 2 meget omtalte e-bøger på amino er www.e-pusher.dk og www.webshop-hvordan.dk Begge sider virker i mine øjne danske, jeg kan læse lidt om personen bag, lidt kunde udtalelser, lidt om bogen, hente en light udgave(det kunne være en video i dit tilfælde) alt i alt virker sitet langt mere personligt og attraktivt i mine øjne. Fremfor et masseproduceret amerikansk minisite brugt af millioner af andre.

Britt Malka:
Jeg vil ikke have mere end 54 kroner (hvis det er 7 euro) for det ;-) I øvrigt har jeg både dyrere og billigere produkter, men er ikke vant til, at folk brokker sig, hverken lavmeldt eller højlydt. Tværtimod. Nu sælger jeg normalt også kun til folk, som kender mig. Det er kun anden gang, at jeg forsøger mig på Amino. Jeg blev inspireret af Warrior Forum, som er et behageligt og inspirerende sted at være.

Det er skam også helt fint du ikke vil have mere, nu ved jeg ikke hvad det præcis er du sælger. Om det er information om et andet firma, dit eget produkt eller et stykke software.
Jeg googlede lidt rundt fordi jeg synes det lyder interssant det du beskriver. Er det noget i stil med f.eks. http://www.clicktale.com/default.aspx (deres side synes jeg også virker meget indbydende og videoen på forsiden forklarer alt ganske simpelt og kort)

Britt Malka:
Jeg sætter en lille video op af en video, der er optaget på www.tips-og-tricks.com, som er et af mine sites.

Det er jeg sikker på vil skabe noget mere salg.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26

Martin M:

Hvis der er nogen der gerne vil prøve det med at filme deres besøgende, for at se deres adfærd, så kan i prøve det af gratis her

Jeg bruger selv dette system på et af mine affiliate sites, og det virker ganske glimrende. Virkeligt præcist for at være helt ærlig.
Jeg kan klart anbefale det til andre, man har 100 gratis sidevisninger pr. uge. Og det går MEGET HURTIGT med at opbruge det, men man får et hurtigt look and feel, i modsætning til det trådstarter her viser.(op med noget preview.)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ville det ikke være meget smartere at bruge noget som f.eks. http://crazyegg.com/

Så slipper man for at bruge tid, på at kigge video i den store stil.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)