Du har ret i, at jeg er påvirket af de amerikanske mini-sites. Jeg kender ingen danske salgssider, men hvis du kan henvise mig til nogle gode og sælgende eksempler privat, vil jeg meget gerne se dem.
Der sælges så meget scam/crap igennem disse amerikanske mini sites og 90% af dem lover alle guld og grønne skove. derfor sætter det alarmklokkerne igang hos mig.
Jeg kender ikke konverteringen eller hvor meget de sælger, men 2 meget omtalte e-bøger på amino er www.e-pusher.dk og www.webshop-hvordan.dk Begge sider virker i mine øjne danske, jeg kan læse lidt om personen bag, lidt kunde udtalelser, lidt om bogen, hente en light udgave(det kunne være en video i dit tilfælde) alt i alt virker sitet langt mere personligt og attraktivt i mine øjne. Fremfor et masseproduceret amerikansk minisite brugt af millioner af andre.
Jeg vil ikke have mere end 54 kroner (hvis det er 7
euro) for det ;-) I øvrigt har jeg både dyrere og billigere produkter, men er ikke vant til, at folk brokker sig, hverken lavmeldt eller højlydt. Tværtimod. Nu sælger jeg normalt også kun til folk, som kender mig. Det er kun anden gang, at jeg forsøger mig på Amino. Jeg blev inspireret af Warrior Forum, som er et behageligt og inspirerende sted at være.
Det er skam også helt fint du ikke vil have mere, nu ved jeg ikke hvad det præcis er du sælger. Om det er information om et andet firma, dit eget produkt eller et stykke software.
Jeg googlede lidt rundt fordi jeg synes det lyder interssant det du beskriver. Er det noget i stil med f.eks. http://www.clicktale.com/default.aspx (deres side synes jeg også virker meget indbydende og videoen på forsiden forklarer alt ganske simpelt og kort)
Jeg sætter en lille video op af en video, der er optaget på www.tips-og-tricks.com, som er et af mine sites.
Det er jeg sikker på vil skabe noget mere salg.