Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi roder med annoncerne

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Opdagede i øvrigt, at når man har re-loaded siden et par gange, så forsvinder annoncerne for en stund. Dejligt :-)

Nicolai, husk nu at reklamerne danner grundlag for at der overhovedet er et Amino, ikke? :-)

Dbh Martin
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:32

Martin Thorborg:
Nicolai, husk nu at reklamerne danner grundlag for at der overhovedet er et Amino, ikke? :-)

*snøft* troede det var os brugere der var grundlaget [:'(]
Men fair nok, jeg har heller ikke en af de der banner-blokkere da jeg inderst inde godt ved, hvad der driver internettet og godt kan finde på at klikke på relevante reklamer.
Tænkte dog, at hvis det var bevist at reklamerne fjernes efter man har surfet et par sider, så er det smart (hvis I ikke har så mange og man ikke skal se de samme igen og igen...)

Hvis det er en fejl, så er i hermed gjort opmærksommme på det :-)

Grunden til at jeg sad og re-freshede siden, var for at fremprovokere fejlen for at se om den var rettet. Det kunne jeg ikke, da bannerne "forsvandt" inden jeg fik den fra e-mærket :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:32

Martin Thorborg:

*snøft* troede det var os brugere der var grundlaget [:'(]
Men fair nok, jeg har heller ikke en af de der banner-blokkere da jeg inderst inde godt ved, hvad der driver internettet og godt kan finde på at klikke på relevante reklamer.
Tænkte dog, at hvis det var bevist at reklamerne fjernes efter man har surfet et par sider, så er det smart (hvis I ikke har så mange og man ikke skal se de samme igen og igen...)

Hvis det er en fejl, så er i hermed gjort opmærksommme på det :-)

Grunden til at jeg sad og re-freshede siden, var for at fremprovokere fejlen for at se om den var rettet. Det kunne jeg ikke, da bannerne "forsvandt" inden jeg fik den fra e-mærket :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 19:56

Mht. kampagnerne så bliver de i vores nye system frekvens-styret. Det giver et langt mere effektivt resultat for annoncøren. Har du set den samme annoncør 2-3 gange på én uge så er du eksponeret fint for denne. For annoncøren er det bedre at ramme alle brugere 2-3 gange end den samme meget aktive bruger 20 gange og så ikke ramme alle som følge af budgettet.

E-handelsfonden kommer du derfor først til at se igen om 7 dage eller hvis du åbner Amino fra en anden computer.

Med det nye setup har vi øget klikraterne til vores annoncører med mere end 50 pct. Så nu drejer det sig primært om at vi får kommunikeret ud hvor godt et medie Amino er. Vi ønsker målrettede annoncører som er relevante for Aminos brugere og ikke blot annoncer som fylder op for at få udsolgt. Det sidste giver på den lange bane dårligere resultater for de annoncører vi gerne vil have ind på Amino. 

Nicolai - fortsæt endeligt med at komme med feedback på vores annoncører. Vi har allerede fået rettet en del ting til på baggrund af den feedback vi har fået.

God aften

Nicolai

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)