Kære venner |
Hej Martin
Den der E-mærket flash annonce, skaber et lille problem på virksomhedsbørsen, hvor drop down på "Se annoncer" ligger sig under banneret og man derfor kun kan se det første punkt...
Kære venner |
Hej Martin Den der E-mærket flash annonce, skaber et lille problem på virksomhedsbørsen, hvor drop down på "Se annoncer" ligger sig under banneret og man derfor kun kan se det første punkt... |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Hej Nicolai Tak for hurtig feedback - vi forsøger at lokalisere fejlen nu. Hvilken browser benytter du? Nicolai |
Firefox, men den var der også i IE7. |
Hej Nicolai &Frisch,
jeg kunne bekræfte fejlen i Firefox 3 og IE 7, har lagt et fix på, kan jeg få jer at checke igen, om det virker for jer? Dbh |
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
Bruger ligeledes IE 7 - og det virker her. |
|
// Jesper Skov
Tak for tipset, men det kunne jeg ikke få til at virke. Måske virker z-index kun hvis den er sat inden Flash-pluginet loader filmen? I vores tilfælde bliver Flash-annonsen tilføjet til dokumentet af et script-tag fra en fremmed server. Men jeg har prøvet med en workaround som sætter "wmode=transparent", hvilket løser problemet på min maskine, og forhåbentlig også for andre |
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
Jeg kan ikke rigtigt se om det virker. Opdagede i øvrigt, at når man har re-loaded siden et par gange, så forsvinder annoncerne for en stund. Dejligt :-) |
Velbekom. Du skal blot lave en <div> og påføre den fx z-index:-1 (negativt tal, hvis det skal være under alt andet). Derefter skal wmode="transparent" være indsat i dit <embed>-tag for at det virker optimalt alle steder. Dog kan jeg godt se problematikken, hvis i henter koden via et script, men denne problemstilling syntes jeg i bør tage med udbyderen af scriptet - da det må være et problem de forstår. Man kan jo ikke have flash-annoncer på sin side, hvis det går ud over navigationen. |
// Jesper Skov