Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi roder med annoncerne

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Som i nok har bemærket, så roder vi med annoncerne.
Vi har fået et fint nyt annoncesystem, så mediabureauerne kan booke hos os og vi er lige nu igang med at fintune det.
Så bær over med at tingene roder lidt, vi skal nok få styr på det.

Dbh Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:07

Hej Martin

Den der E-mærket flash annonce, skaber et lille problem på virksomhedsbørsen, hvor drop down på "Se annoncer" ligger sig under banneret og man derfor kun kan se det første punkt...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:54

Hej Nicolai

Tak for hurtig feedback - vi forsøger at lokalisere fejlen nu. Hvilken browser benytter du?

Nicolai

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:54

Firefox, men den var der også i IE7.
Skyldes vist at det er et flash banner, at de kan have en uheldig feature med at ligge over alt andet (men ved nada om flash, så kan ikke sige hvorfor)

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 01:32

Hej Nicolai &Frisch,

Nicolai Lønne:
Firefox, men den var der også i IE7.
Skyldes vist at det er et flash banner, at de kan have en uheldig feature med at ligge over alt andet (men ved nada om flash, så kan ikke sige hvorfor.

jeg kunne bekræfte fejlen i Firefox 3 og IE 7, har lagt et fix på, kan jeg få jer at checke igen, om det virker for jer?

Dbh
Claus

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 07:40

Bruger ligeledes IE 7 - og det virker her.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:04
Flash-problemet er et velkendt fænomen, og i løser det ved at benytte jer af z-index vha css.

// Jesper Skov

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 11:37

Jesper Skov:
Flash-problemet er et velkendt fænomen, og i løser det ved at benytte jer af z-index vha css.

Tak for tipset, men det kunne jeg ikke få til at virke. Måske virker z-index kun hvis den er sat inden Flash-pluginet loader filmen? I vores tilfælde bliver Flash-annonsen tilføjet til dokumentet af et script-tag fra en fremmed server. Men jeg har prøvet med en workaround som sætter "wmode=transparent", hvilket løser problemet på min maskine, og forhåbentlig også for andre Big Smile

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:45

Jeg kan ikke rigtigt se om det virker.
Fejlen var der kun ved e-mærkets flash banner og det kan jeg ikkefå frem nu. De andre annoncer jeg kan se derinde er der ingen problemer med, men det var der mig bekendt heller ikke til at starte med :-)

Opdagede i øvrigt, at når man har re-loaded siden et par gange, så forsvinder annoncerne for en stund. Dejligt :-)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:53

clausc:

Jesper Skov:

Tak for tipset, men det kunne jeg ikke få til at virke. Måske virker z-index kun hvis den er sat inden Flash-pluginet loader filmen? I vores tilfælde bliver Flash-annonsen tilføjet til dokumentet af et script-tag fra en fremmed server. Men jeg har prøvet med en workaround som sætter "wmode=transparent", hvilket løser problemet på min maskine, og forhåbentlig også for andre Big Smile

Velbekom.

Du skal blot lave en <div> og påføre den fx z-index:-1 (negativt tal, hvis det skal være under alt andet). Derefter skal wmode="transparent" være indsat i dit <embed>-tag for at det virker optimalt alle steder. Dog kan jeg godt se problematikken, hvis i henter koden via et script, men denne problemstilling syntes jeg i bør tage med udbyderen af scriptet - da det må være et problem de forstår. Man kan jo ikke have flash-annoncer på sin side, hvis det går ud over navigationen.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)