Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa nu skal i høre, en sød sang fra de varme lande.

Jeg går i vildrede om hvilken form for virksomhed jeg skal opstarte. om jeg skal købe en eksisterende, om der skal navn til mv.

Til at starte med er jeg i tvivl om jeg skal tage den store mundfuld og starte fra start. Jeg vil gerne starte en børnewebbutik ( ved godt der er mange ), denne her skal kun handle med økologiske og fairtrade varer, så jeg mener jeg skeller mig ud fra de andre, ang. tøj vil jeg have tøj der kun er lavet af organisk bomuld. Sådan en webshop har jeg ikke set endnu, så chancen for at der kommer en sådan til salg er der nok ikke så stor. Men tanken var hvis man skulle købe en virksomhed så at lave den om til det jeg nu vil have.

Ved ikke hvad der er klogest.

Det næste bliver så et navn, har selv tænkt på Barnetsunivers.dk <- men ved jo ikke om det er fangende nok.

Håber der sidder nogle aminoer der kan hjælpe mig i den rigtige retning :)

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 14:35

Hej Peter.

Ikke for at slå dig ud, inden du får begyndt, men søger du på google >økologisk børnetøj< vælter det frem med webshops Sad

På den anden side, så er der ikke grænser for, hvad en mor ( og måske far ) på barsel kan finde på at købe til poden, så måske er der også plads til dig.

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:11

Ja giver svaret fra diana ret...

Som iværksætter synes jeg ikke selv at man bare skal springe ud i det og håber man lander blødt. Der imod skal man virkelig skal tænke sig om, altså om det er det man vil. Det koster ikke kun penge, det koster også tid! for nogen for meget tid. Hvis jeg var dig, som jeg kan forstå ikke er helt sikker på at det er dette du vil. Starte sammen med en, det er altid rart ikke at stå med alt sammen alene.

Tro mig, alt efter hvilket erhverv du vælger er der masser man skal vide. Start med gå ind på http://www.eogs.dk/ <-- det startede jeg med i sin tid.. og der er så meget god INFO for nye iværksættere.

Mvh John R.

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 21:29

Hej Peter.

Helt klart et svært marked du vil ind på. Mange foretrækker at købe deres børne/baby tøj hos baby sam eller lign.

Men det at du vil sælge Fairtrade produkter er unikt!

Der er helt sikkert mange mødre som vil blive ellevilde hvis det var at du oprettede sådan en webshop, da verdenen idag ikke kan li børne arb. og så viser enkle salgstal idag at Fairtrade produkter helt klart sælger godt.

Så mit råd er at starte forfra. Helt enkelt bygge det ligeså stille op med leverandøre, hjemmeside, og så en masse reklame. Så skal det helt sikkert komme.

Held og lykke skal lyde herfra Smile

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)