:) nå vi taler om billderne på siden hehe :) Det er der styr på, selvfølgelig får jeg ikke ud og snupper dem fra andre uden at have fået ''lov''. Kunne du bare have sagt istedet for at ville nuppe min bil ;) |
TheDonJuan.eu - DK''s nye babe portal!
Dbh Martin |
nej nej, kan man jo ikke ;) Det samme har snusk.dk heller ikke gjort. Det foregår sådan at man kontakter den side hvor billederne ses, oftest er det også rettighedshaverne. Så aftaler man at måtte bruge dem på sit site, mod en betaling om året - som jeg ikke ønsker at oplyse her i forummet :)
Der er styr på det, alt andet ville være dumt ;) |
Øhh ikke forstået. Har du købt rettighed til billederne eller ikke? Ikke at det egentlig kommer mig ved, men jeg kan love dig for at undlade det kan være dyrt. En af mine medarbejdere i Jubii plankede noget materiale og det kostede os dyrt skulle jeg hilse og sige.. Dbh Martin |
Det I plankede fra en anden side, skulle vel bruges kommercielt? :) Ikke købt, men der er indgået aftaler :) |
He he he og du bruger dem ikke kommercielt? Købt er det samme som der er indgået aftale. Du skal bare være sikker på at dem du laver aftalen med har rettighederne. Så køber du dem af snusk og snask eller bytter lidte hygge hejsa, så er du på super gyngende grund. Dbh Martin |
Hey Martin, som du kan se på www.TheDonJuan.eu er det ikke kommercielt :) ren interesse!
Jeg har forhørt mig hos snusk.dk (som vist nok er lukket) hvordan de gjorde for at sikre sig at rettighederne var iorden :) .. --- kontakte siden hvor man finder billederne - så er ikke noget snusk og snask som du hentyder til :) |
Jeg er ked af at sige det, men du er helt ude i hampen. Du bruger dem kommercielt til at drive traffik til din kommercielle forretning. Man kan ikke bliver halvt gravid... Men bortset fra det er det også fuldstændig lige meget, det er ulovligt no matter what. Du skal ikke kontakte dem der har billederne liggende. Du skal kontakte dem der ejer dem. Nå jeg vil ikke bruge mere tid på det, du virker som typen der skal køres over før du lærer. Held og lykke med det. Dbh Martin |
.. tror ikke helt du har forstået det Martin.. De er kontaktet, og de får en betaling om året for brug af deres billeder :)
Fortsæt god ferie Martin. |
Jeg er helt enig med Martin, og det er lidt ærgeligt du ikke kan tage ved lærer når folk fortæller dig hvordan det kan gå, især når de snakker af bitter erfaring. Jeg har meget svært ved at tro på du køber rettigheder til billederne, når nu du siger det ikke er kommercielt men rent hobby? Så du betaler altså en del penge ( kan umuligt være billigt ) for en helt masse billeder, uden at tjene en krone? Det lyder bare usandsynligt. Og så lige til din påstand om at dem der har billederne liggende ofte er dem der har rettighederne, det tror jeg du tager grueligt fejl. Lad os bare tage din side, det hjælper jo intet jeg kontakter dig og spørger om jeg må bruge billederne ? For det har du ikke rettigheder til at bestemme, med mindre du ejer de fulde rettigheder. |