Jeg kunne snildt forestille mig scenariet hvor hende her kom ind på kontoret for at aflevere en pakke, med det meste af virksomhedens mandelige medarbejdere i hælene :)
Eneste kommentar ligger dog tæt op af det du fik i din sidste tråd; Ophavsret er en farlig ting, i hvert fald når det ikke er din. Alle de billeder du ligger på siden har jo en ejer, og hvis han opdager dit brug af billederne skal det nok komme til at koste - men så gider jeg heller ikke kører mere i den sag
Der er nogle fejl med billeder der ikke bliver vist udfor menupunkterne, ellers er der ikke så meget at sige. Det er indholdet der afgør om sådan en side bliver interessant eller ej.
Som sagt endte det ikke ud i noget med advokater eller andet i den sag ;) - De havde ikke mere at sige efter jeg frivilligt fjernede de 3 bokse på forsiden ;)
Så alle de påstande og fordomme der kom frem herinde holder ikke helt ;) - så en anden gang folkens, kig på det her eksempel og nyd at der er folk som er til at tale med hvis de føler sig krænkede.
Deres billede på forsiden kan frit downloades mod betaling på følgende link hvis folk skulle være interesseret ;)
Som sagt endte det ikke ud i noget med advokater eller andet i den sag ;) - De havde ikke mere at sige efter jeg frivilligt fjernede de 3 bokse på forsiden ;)
Så alle de påstande og fordomme der kom frem herinde holder ikke helt ;) - så en anden gang folkens, kig på det her eksempel og nyd at der er folk som er til at tale med hvis de føler sig krænkede.
Deres billede på forsiden kan frit downloades mod betaling på følgende link hvis folk skulle være interesseret ;)