Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TheDonJuan.eu - DK''s nye babe portal!

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne snildt forestille mig scenariet hvor hende her kom ind på kontoret for at aflevere en pakke, med det meste af virksomhedens mandelige medarbejdere i hælene :)

Eneste kommentar ligger dog tæt op af det du fik i din sidste tråd; Ophavsret er en farlig ting, i hvert fald når det ikke er din. Alle de billeder du ligger på siden har jo en ejer, og hvis han opdager dit brug af billederne skal det nok komme til at koste - men så gider jeg heller ikke kører mere i den sag

Der er nogle fejl med billeder der ikke bliver vist udfor menupunkterne, ellers er der ikke så meget at sige. Det er indholdet der afgør om sådan en side bliver interessant eller ej.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:57

Hej,

Som sagt endte det ikke ud i noget med advokater eller andet i den sag ;) - De havde ikke mere at sige efter jeg frivilligt fjernede de 3 bokse på forsiden ;)
Så alle de påstande og fordomme der kom frem herinde holder ikke helt ;) - så en anden gang folkens, kig på det her eksempel og nyd at der er folk som er til at tale med hvis de føler sig krænkede.

Deres billede på forsiden kan frit downloades mod betaling på følgende link hvis folk skulle være interesseret ;)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:06
Dato: 4/12/2006 3:57:14 PM Forfatter: ripNroll

Hej,

Som sagt endte det ikke ud i noget med advokater eller andet i den sag ;) - De havde ikke mere at sige efter jeg frivilligt fjernede de 3 bokse på forsiden ;)
Så alle de påstande og fordomme der kom frem herinde holder ikke helt ;) - så en anden gang folkens, kig på det her eksempel og nyd at der er folk som er til at tale med hvis de føler sig krænkede.
Deres billede på forsiden kan frit downloades mod betaling på følgende link hvis folk skulle være interesseret ;)

Tillykke, du har været heldig. Jeg håber du selv er lige så overbærende når andre stjæler dine ting ;-)

Dbh Martin
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:07

Hej,

Jeg vil være unik alligevel :) De vil ikke kunne tilbyde det samme som mig, bare fordi de måske har en side som minder om min ;)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:08
Det vil sige at jeg kan komme forbi og hente din bil en af dagene?

Dbh Martin
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:09
Min bil?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:10
Øhh ja, hvad er forskellen?
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:11
Jeg ville stadigvæk have en anden service, andet produkt. Kan ikke se hvor du ville hen?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:13
En person tager nogle billeder af en sød pige og det lever den person af.
Du bruger dem på dit website uden at betale for dem...

Du har en fin bil og den er du glad for.
Jeg tager din fine bil uden at betale for den... 
Side 1 ud af 5 (44 indlæg)