Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud til iværksættere med forretningsmæssigt fokus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
 Kære Iværksættere!

 Jeg har gennem nogen tid fulgt lidt med i hvilke frustrationer mange af jer oplever omkring salgsstyring, administration og personaleforhold samt ikke mindst økonomistyring, og SMB Økonomi & Regnskab ApS har derfor besluttet at bidrage med et tilbud her i ”Rabat til hinanden” som vi håber rigtig mange af jer kan få glæde af.


 Daglig administration og backoffice funktioner er ofte opgaver som bliver undervurderet, ofte fordi det synes at være en fordyrende omkostning som ikke bidrager med en reel merværdi for virksomheden, men som er en nødvendighed for at flest mulige ressourcer kan koncentrere sig om det vigtigste – Nemlig salg og profitoptimering.


 For iværksættere er dette af endnu større betydning fordi der ofte er knap med likvide midler, og ofte ligger jeres kompetencer og interesser på helt andre områder. – Ved at outsource hele eller dele af løn- og økonomifunktionerne kan i derfor koncentrere jer om det i er rigtig gode til.


 SMB Økonomi & Regnskab ApS er et datterselskab af et mellemstor Norsk løn- og bogføringskontor, og vi er selv forholdsvis nystartede i Danmark, hvorfor vi er nytænkende og alternative, mens vi på den anden side har både erfaringerne og de aftestede og gennemprøvede rutiner og systemer. Koncernen som helhed har kontorer i både Norge, Sverige og Danmark, så vi vil være i stand til at bistå jer i rigtig mange opgaver både her i Danmark, men også i udlandet hvis i skulle få behov for det.


 Mange af vores medarbejdere er uddannede revisorer, men vi er ikke et revisionskontor, hvilket vi anser som en styrke for et samarbejde med vores kunder. Ved at bistå vores kunder med de daglige administrative opgaver, samt evt. at klargøre materiale til revisor, får SMB jævnligt et kvalitetscheck af vores arbejde, og omvendt er kundens revisor også nødt til at udføre et godt stykke arbejde, da vi jo også kvalitetssikrer deres arbejde. – Som kunde får man altså to uvildige parter som begge er nødt til at levere et optimalt stykke arbejde.


 Vi arbejder hovedsageligt på timebasis, og ved at outsource hele eller dele af de administrative opgaver betaler man som kunde kun for det behov man reelt har, og man slipper for at investere i systemer, pcére, møbler, telefoner, uddannelse m.v., og ikke mindst sparer man de faste lønninger og andre sociale omkostninger. Derudover kan man få adgang til bl.a. CRM og logistiksystmer mod et mindre årligt gebyr, og vore systemer sættes nemt op så vore kunder har direkte adgang til samtlige data hele døgnet.


 Til iværksætterne på www.amino.dk tilbyder SMB rabat på 25% af vores listepris i hele opstartsfasen hvor likviditeten er lav. Efterfølgende formindskes rabatten i takt med virksomhedens udvikling så den til sidst ender på vores normale listepris. Har man f.eks. ca. 100 bilag om året vil honoraret ligge i størrelsesordenen kr. 2.500 til 5.000 pr. år, og har man ca. 1.500 bilag vil honoraret ligge i størrelsesordenen kr. 35.000 til 45.000 pr. år (eksklusive moms), men et konkret tilbud vil naturligvis afhænge af en nærmere drøftelse omkring ydelsernes omfang og behov.


 Mener du at du som iværksætter kan tjene mere end omkostningerne til administration, i den tid du ellers selv skulle bruge, så kontakt os på tlf. 24 61 05 22 for en uforpligtende drøftelse, eller mød os på Iværksættermessen i Forum d. 2. og 3. september.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et hammer godt og atraktivt tilbud som jeg selv kunne finde på at gøre brug af.


Dbh Martin

Tilmeldt 29. Jun 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin!


 

Du skal skam være så hjertelig velkommen.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)