Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger søgemaskine venlig CMS

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi står overfor at skulle lave udskiftning til andet CMS på hjemmesiden www.evolutiontour.com

Der er masser af sider, masser af tekster og informationer og cirka 3000 besøgene pr. måned. Dette kan gøres meget bedre og vores side er ikke så venlig overfor google og andre.

Derfor skal CMS være venlig overfor disse, laver ordentlige URL's metatags, titler osv.

En meget vigtig ting er også sproget, det vil være MEGET rart hvis det ikke er nødvendigt med 3 systemer (et for hvert sprog) men ikke et must...vi er bare lidt trætte af at skulle logge ind på 3 forskellige sider for at rette et sted.

Vi har omkring 10000 kr. + månedlig betaling afhængig af systemet.

Glæder mig til at hører fra Jer.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 16:13

Hej Kenneth

Prøv at tage fat i Christoffer fra Secoya CMS.

Deres system er særdeles brugervenligt og kan tilpasses både store og små sites.

God weekend;-) 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:23

Hvis du definerer URL, Metatags og Titler som SEO Venlig så lever vores CMS System op til det. Vi tager 8.500,- for opsætningen og 999,- for at opsætte mod-rewrite (pæne URL's).

Mht. sprogversionering kan vi for en lille mer-pris (den har jeg ikke lige i hovedet) godt slå det sammen i samme system.

Giv mig evt. et kald på 70 220 627 hvis det har interesse. Jeg er på min pind et par timer endnu ellers på mandag :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 16:30

Tak til Jer begge.

Det er ikke skam ikke min defination af et SEO venligt CMS, men nogle af faktorerne...så hvis det er det eneste systemet kan er det selvfølgelig et problem Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:47

Vores system udemærker sig ved at det ikke er et traditionelt CMS System, men at det er bygget sådan at det er nemt og lige til at arbejde med. Der er nogle begrænsninger, men de kunder vi har haft indtil videre har været helt vildt facineret over at det har været så nemt at arbejde med :)

Muligheden for at ændre Meta og Title tags er forholdsvis ny, så vi har faktisk ingen side der kører med det endnu. Men vi arbejder på vores egen side der netop skulle være den første til at bruge det :)

Du kan se det oprindelige system i en demonstrationsudgave på http://www.mcsweb.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:00
Jeg har sendt en besked til dig med et tilbud...
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 17:46

Mikkel > kan du ikke sende en pris på det med sproget. Så har jeg et bedre overblik over dit system

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:53

Hej Kenneth

Jeg vil skyde på det kommer til at koste yderligere 2500kr at lave ... vi kan dog _ikke_ tilbyde selve oversættelsen som en del af det samlede tilbud. Men jeg har:

1. En indfødt tysker til Tysk
  2. En Journalist og Dansklærer til Dansk og Engelsk
  3. En gymnasieelev til Fransk (Hun er dygtig men bør bruges med forsigtighed)
Derudover har jeg selv en kommuniktionsuddannelse hvor vi har haft business engelsk på højt niveau. Men som udgangspunkt foretrækker vi at kunderne selv klarer oversættelse, det er de som regel også bedre til sproget da de i forvejen er vandt til at forhandle på sproget.
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 11:38

Tip : Tag Joomla, tag komponenter som gør urls venlige, lav søgeoptimering og en multi sprog. Samlet omkostninger, hvis du kan selv = 0kr ! Smile

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 11:48

Da vi tidligere talte sammen, var det ellers ikke muligt med multisprog? Der var det 1 x admin pr. sprog?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)