Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT "søge sted"

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

der er nogne folk der er nogne rigtige komikere de burde da tag og hop en på en side hvor man udveksler lamme vitigheder

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 15:42

God griner at læse denne tråd Big Smile

Men helt seriøst Jesper - held og lykke med projektet. Jeg tror som det også er blevet påpeget, at du skal fokusere på:

Hvad kan vi tilbyde som man ikke i forvejen kan få?

Hvad vil folk have? (Vil de have et eller andet skrivebordprogram? Hvad skal de med det? Osv.)

God weekend til alle

Mvh. Oza

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 16:03

når du skriver hvad skal de med et skrivebords program??  NEJ  det vil de nok ikke. i version 1. men bill gates da han gik på havard university så sagde de jo også at det er der ikke nogne der gider at have. men se idag det er en af verdens største corporation. det er det der er planen et vis man nu tager et eksembel som uden at skal være fordømende overfor jehovas vidner der er nogen der siger at det har forandret deres liv fuldstændig til den bedre side det er jo det samme vis jeg får 1000 mennesker der virkelig syntes at det her er 21. århundrede bedste gadegt så er jeg da godt på vejog der er et program som der kan gøre sådan at man på en computer kan have microsoft og mit program helt automatisk og det samme med mac lad dem køre side om side

hilsen jesperjet

undskyl ikke ment krænkende det der stod før der er blevet redigret

undskyld mange gange

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:17

jesperjet:

og det der skal adskile mig fra andre er at der kommer et skrivebords program som folk kan downloade gratis altså den første version "som en slags reklame"

Det får du ikke folk til ... skal vi så installere et program fra samtlige de hjemmesider vi bruger bare for at kunne bruge dem? 

Det at du skal installere speciel software er altså ikke en fordel, tværtimod, det er en ulempe.

Deusden kan du med Ajax idag kode stort set hvad det skal være i en browser.

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 16:23

nej nej du kan satens bruge pc og mac. men det er som en slags extra ting for at få brugerne derind

den havde du misforstået

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:28

jesperjet:

nej nej du kan satens bruge pc og mac. men det er som en slags extra ting for at få brugerne derind

den havde du misforstået

Nej DET har JEG ikke misforstået ... jeg forstår godt hvad du vil og jeg fortæller dig det vil ikke fungere. Folk ønsker _IKKE_ at downloade en masse CR*P ... og det er jeg nok ret overbevist om at det du vil lave bliver. Derfor skal du satse på dynamik i hjemmesiderne istedet ..-. kig evt. på iGoogle og du forstår hvad jeg mener.

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 16:35

1. det du skrev ovenfor det havde du nok misforstået. det ved jeg ikke jeg er ikke tanke læser

jeg kommer lige fra igoogle og det ser lidt kedeligt ud deres design det er meget blåt det jeg har planer om er det skal blive lidt mere farve strålende.   

men det gav mig en anden ide tak dine kritiske sanser har åbenbart en god side tak

hilsen jesperjet

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:50

jesperjet:

1. det du skrev ovenfor det havde du nok misforstået. det ved jeg ikke jeg er ikke tanke læser

Det her er ikke en kamp om at have ret, don't make it one. Derudover kan jeg oplyse dig om at jeg nok er en af dem herinde der har de bedste forudsætninger for at forstå aspergere og deres tankegang :)

jesperjet:

jeg kommer lige fra igoogle og det ser lidt kedeligt ud deres design det er meget blåt det jeg har planer om er det skal blive lidt mere farve strålende.   

Så skift det ud? Det er hele pointen med iGoogle!

jesperjet:

men det gav mig en anden ide tak dine kritiske sanser har åbenbart en god side tak

Hvorfor skulle jeg ellers spilde min tid på at hjælpe dig?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 16:51

If it isn't broken, don't fix it!

Jeg nyder google. Det er simpelt, der er ingen forstyrrende elementer, kun en søgelinie.

Mht. hastigheden så prøvede jeg at lave en søgning på "søgemaskine". Det tog 0,19 sekunder. Jeg har forholdsvis travlt i hverdagen, men ikke så travlt at jeg har behov for at barberet yderligere af tiden.

Jeg kunne ikke drømme om at skifte side såfremt det betyder jeg skal installere programmer for at få fuld funktionalitet - og jeg gider i særdeleshed ikke at se på videoklip mv. når jeg har behov for at finde noget specifikt.

Det eneste jeg kunne ønske er, som andre også har nævnt, flere muligheder for at præcisere søgningen - så søgningen er i fokus, det er jo derfor jeg besøger siden...

Hvis jeg vil se film eller video er der sider til den slags; hvis jeg vil downloade skriveborde mv. er der også sider til den slags og hvis jeg vil søge er der sider til den slags. Ingen grund til at blande dem alle sammen.

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 16:58

vis der er nogne der har fået den opfatelse at det program der kan downloades er noget man skal have så er det lige til en orientering at det skal man ikke det er udelukende en slags gave til folk der gerne vil have den det er ikke tvang for at skal kunne komme ind.

hilsen jesperjet

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)