Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT "søge sted"

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jesperjet:

mikkel du er meget negativ med meget

Er godt klar over sandheden kan være svær at tollerere nogen gange .. men thats life :)

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:31

mikkel jeg forstår ikke hvad du menner

og hvis du har flere ting så skriv."omkring denne tråd"

men jeg vil da gerne høre om nogne flere ider

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 21:49

Jeg ser frem til at se den nye maskine.

Der er mange ting jeg savner ved de søgemaskiner jeg bruger idag. Som Mikkel skriver, specifik kilde- fra og tilvalg. Jeg vil nok ikke bruge det meget, men det kunne være rart at sikre sig mod sites man ved man ikke gider se på.

Google er begyndt at gøre lidt ud af at man kan forfine sin søgning, men slet ikke nok. Det er ikke nok for mig at vide hvad andre der har brugt samme frase som mig også har søgt efter. Det der kunne være interessant var at frasen kunne analyseres nok til at give et bud på hvilke typer sider jeg søger efter, er det blog eller nyhedder eller forums. Er det teknisk blogs eller blogs om fritid. er det hjælp til en komando i c# jegsøger efter eller er det frekvensen på det høje C. Jeg ved naturligvis hvad jeg søger efter - så lad maskinen give mig mulighed for at fortælle det.

Maskinen skal måske vælge kategori for mig, men også gøre det nemt for mig selv selv at spore mig ind.

Som andre siger er jeg også ligeglad med alt andet på søgemaskinen. Eller rettere om det er samme organisation der udbyder det. Google har lavet en del fede ting, men om gmail er en del af google eller ej har INGEN positiv betydning for mit valg af service.

Mvh Ken Madsen

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 22:11

hej ken madsen

det du skriver er en ting som jeg skriver ned i min lille bog.

og hvis du har flere ting, så vil jeg da gerne høre mere om det skriv mig en besked til

jesperjet@sol.dk

for vis du eller andrer har flere ting så skriv til undertegnede "mig"

mange hilsner fra jesperjet

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:36

Jeg havde skrevet et længere og mere detaljeret svar - men det er efterhånden 50/50 om Amino gemmer det man skriver - og denne gang gik det så ikke (igen, igen, igen) Det er altså til at blive sindssyg af!

Det var ellers et rigtig godt og fornuftigt indlæg, men jeg tror sgu jeg opgiver - og prøver om nogle måneder igen, når teknikerne har droppet den her lorte platform, og fundet noget der dur :(

FUCK jeg er træt af at bruge tid på at skrive indlæg der bare forsvinder

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 11:01

For mig virker det som om du prøver at skyde med spredehagl og rammer flere forskellige målgrupper med søgetjenesten og erfaringen viser at man så som regel ikke rammer nogen.

Personligt gider jeg ikke bruge tid på en søgetjeneste der indeholder massevis af alt muligt crap jeg ikke kan bruge til noget som helst. Hvad skulle jeg bruge TV-streaming til i en søgemaskine, der basalt set blot skal lede mig videre til de relevaten sites?

Hvorfor lektieprogrammer? Oftest benytter skolebørn specielle programmer som de er vant fra skolen af og derfor skal programmerne tilbydes i samarbejde med f.eks. de producenter som laver skole-software (Mikro Værkstedet og aLinea m.fl.).

Som andre også har været inde på, så sats på noget unikt (blue ocean strategi) som kan adskille dig fra andre. Kun derigennem kan du forbedre din markedsandel.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 14:33

hr. svendsen

jeg vil gerne læse hvad det er du har at byde på i mit indlæg den email som står ovenfor kan du bare skrive til. det vil jeg blive glad for.

hilsen jesperjet

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 14:42

det der meningen med at der skal internet tv op, er fordi at de fjernsyn man kan købe idag har en indgang til en computer.Og tv forbindelsen skal ikke være som noget fra andre sider hvor man kun kan se farverne og ikke ret meget andet. det bliver i næsten ligeså god som hvis man ser på kabel/sattelit eller digital tv.

altså det der med at der skal et skole program e fordi at min "kundekreds" er dem som der er i skole alderen.

og det der skal adskile mig fra andre er at der kommer et skrivebords program som folk kan downloade gratis altså den første version "som en slags reklame"

det håber jeg besvare dinne spørgsmål.

hilsen jesperjet  

ps. det er meningen at ligesom viasat har aftaler med forskelige tv kanaler. skal vi også have aftaler med dem, sådan at man for et direkte signal fra vores side. der blev redigeret

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:45

Moskjær Marketing:

I forbindelse med konceptudviklingen skal I overveje, hvorfor jeg som bruger skal skifte fra Google / Live som jeg er godt tilfredse med i dag og til jeres løsning?

Hvad kan I tilbyde mig som jeg ikke kan få de andre steder?

Jeres "oplæg" lyder umiddelbart som samme opskrift som Jubii og andre portaler/søgemaskiner har forsøgt tidligere, hvor brugerne er flygtet pga. for megen overflødig indhold.

Jeg syntes Moskjær har fat i noget af det rigtige her... Før i kan svare på dette er der ikke meget formål i at kommentere yderligere.

Mvh.

Michael

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 14:48

michael alt det som jeg har skrevet her er en del af konceptet. det her er jo kun en lille del af det kæmpe mægsige koncept.

hvad andgår google delen eller yahoo. så er det hele jo af smag og behag. også håber jeg at ramme de fleste

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)