Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM - Forever living, Herbalife osv. osv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nylig startet et enkeltmandsfirma hvor jeg går med planer om lidt import.

Jeg har ikke kunne undgå at støde ind i de forskellige former for mlmnettet. Aloe vera - Forever living, Herbalife, Nature''s Own mm.

Synes egentlig det lyder interessant, men er lidt bange for at brænde inde med varerne. Der er en del spørgsmål som disse forhandlere ikke kan svare på. Håber i kan hjælpe...

Hvis nu eksempelvis jeg faldt til Herbalife. Må man lave sin egen shop med produkterne på nettet? Jeg tænker her på en shop med forskellige produkter fra forskellige leverandører, både mlm og ikke mlm produkter. Jeg ville så lave en kategori med F.eks Herbalife produkter? Hvad med banner reklame? Er det tilladt?

Jeg ved Herbalife, forever living mm. tilbyder forhandlerne deres egen webshop for en billig penge, men jeg er nu mere interesseret i min egen. Hvis jeg nu samler det hele på en side....

En ting jeg ikke lige kan klare ved marketing metoden, er at mange forhandlere lover guld og grønne skove hvis man vil starte som forhandler. En del arbejd-hjemmefra-sider fokuserer meget på hvor grønt det hele er. Det er først når man har hørt en lang salgstale at det kommer frem hvilket produkt det drejer sig om. Hvis jeg skal hverve forhandlere under mig bliver det en mere direkte forklaring der kommer. Jeg har ikke lyst til at pakke tingene ind. Folk skal sku vide hvad de går ind til. Muligvis vil det så være lidt sværere for mig at få forhandlere under mig, men så må det være sådan... :-)

Men når nu det værste lag er skraldet af mlm, synes jeg nu alligevel lidt at det lyder interessant. Jeg kunne nu godt tænke mig at høre lidt fra nogle af jer som er i gang. Hvor meget tid lægger i det? og hvor meget omsætning har i?

Håber i vil komme med lidt indputs og besvare mine spørgsmål....

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:41
dont do it... det er for nederen
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:06

Hej Lasse

Jeg har nu i 5 år arbejdet med MLM. bl.a. med Natures Own. Fra starten af skortede det ikke med "gode " råd og
advarsler af mange slags.
Hvis man vil starte sin egen virksomhed, har det været min indstilling at man sakl lytte til mennsker der  i forvejen har succes med det de arbejder med. Det er netop disse mennesker der vil være i stand til at give den rette vejledning og
ikke "velmenende "venner og familie, som er bange for at man skal få succes med sine initiativer.
Uanset hvilken branche man bevæger sig i er der nogen der har oplevet fiasko/konkurs, men det er jo ikke ensbetydende med at andre ikke kan få succes.
I  3/4 år har jeg nu arbejdet med Espresso kaffe trenden, Denne espresso trend har jo vundet stor udbredelse i rigtig mange Cafe'' barer, hvor man nyder cafe''latte, cappuccino etc,
Nu kan jeg tilbyde mine kunder at tage Espresso kaffe baren med hjem , og lave sin egen Espresso-kaffebar i køkkent , og det til en meget fornuftig pris.
Jeg behøver ingen lager eller stor investering, jeg oprettet kunder , og kunden handler direkte ved leverandøren,
udover det oplærer jeg andre til at gøre det samme. Indtægen afhænger af den omsætning du ig dine salgspartner er med ´til at generere.
I 2001 var der 3% der havde en Espresso kaffebar i hjemmet , om 5 år siger statestikken at der er 35% .
Det er denne store vækstpotentiale  jeg er interesseret i.
Mvh Uffe

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:36

Hej

Jeg er selv distributør af Forever Living Products.

Jeg har selv lavet en lille hjemmeside på nettet om mine produkter. Det er ikke en egentlig shop, da mine evner ikke lige rækker hertil, men det er da planen på et tidspunkt. Jeg har set andre FLP''er have andre produkter end lige vores egne, på deres hjemmesider. Om der er en egentlig regel for eller imod det kan jeg ikke svarer dig på, men jeg skal med glæde undersøge det for dig. Jeg kunne dog forestille mig, at man ikke må sælge konkurrerende produkter samme sted. Vi har en regel om at vi foreksempel kun tegner os op ved et mlm selskab af gangen. Af flere grunde. Hovedsageligt fordi du næsten ikke kan undgå og modsige dig selv når du præsentere det ene produkt frem for det andet.
Selv lægger jeg alt lige fra 5 timer til 10 eller 20 timer i arbejdet med min forretning om ugen. I snit er det nok oftest 10 timer.
Hos FLP er vi stolte over at kunne melde at vi ikke brænder inde med vores varer. JO, hvis du køber et lager hjem, og sætter dem i skabet og absolut ikke har tænkt dig at fortælle nogen at du har dem og at de er til salg, så kan du jo brænde inde med alt. Men vores produkter er efterhånden meget velkendte og særdeles populære. De er af fantastisk høj kvalitet og helt unikke, og derfor også en luxus varer som de fleste har råd til.
Med hensyn til rekrutering... Det er hos os helt op til dig selv. Hos os, ligger der ingen skjult dagsorden. Vi siger (i hvert fald de distributører jeg kender) det også lige ud af posen.
Normalt hvis jeg falder over en som kunne være en kommende distributør, så invitere jeg vedkommende med til et informationsmøde, hvor vedkommende først vil blive præsenteret for et stort udvalg af vores produkter, FLP''s historie og selvfølgelig om selve planten. Så er der pause med kaffe og derefter er der en meget grundig og detaljeret præsentation af selve forretningsgangen. Her er ingen skjult dagsorden eller usagte overraskelser. Vi er stolte af vores produkter og er derfor også det der bliver nævnt først og fremmest.

Enhver FLP''er med respekt for sig selv og hele forretningen ville aldrig stå og love guld og grønne skove. En god FLP''er vil love at hvis det er guld og grønne skove man jagter, så garantere vi for hårdt arbejde. Ikke svært arbejde, nødvendigvis, men hårdt. Jeg kender efterhånden mange FLP''er som har fået et rigtig godt levebrød ud af deres forretning, men de har også arbejdet for det. Hvis man køber varer hjem og sætter sig og håber på at kunderne kommer af sig selv, så skal man nok ikke regne med hverken guldet eller de grønne skove.

En ting der helt sikkert gør FLP til en fed forretning at være i, så er det teamspirit. Hos FLP arbejder vi i teams og man bliver virkelig inspireret, hjulpet og støttet i disse teams. Selv om man har sin egen forretning, så er man ALDRIG alene. Man er aldrig mere alene end et telefonopkalds længde.

Jeg vender lige tilbage til dig mht. salg af flere forskellige varer på samme site.
Håber jeg var behjælpelig med lidt. Ellers må du skrive igen

Forever Prentow
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:57

Hej Lasse.

Jeg arbejder selv med Herbalife og det er jeg utrolig stolt af.

Jeg var selv meget imod MLM og har altid sagt at det villle jeg ikke have noget med at gøre, jeg hørte også kun negative ting om det, men da jeg hørte om hvad Herbalife er og står for da blev jeg vendt 180 grader.

Hvad kan man sige at Janteloven lever i bedste velgående!!!!!!!!!!

Vi fortæller først og fremmest om hvad det er for et firma og hvilke produkter vi arbejder med, og at der også er en forretningsmulighed, og hvorfor skal man holde noget hemmeligt, det er der ingen grund til.

Du kan roligt begynde at arbejde med MLM, om det så er Herbalife eller andet firma det er jo op til dig!

Jeg har lavet min egen hjemmeside: www.lev-sundt.dk og det med at sælge forskellige produkter på hjemmesiden, det er jo også op til dig selv, men pas på ikke at blande for meget sammen, uanset hvad produkter du sælger, og husk du skal selv bruge produkterne uanset hvad firma det er, så du har dit eget produktresultat, ellers ved du jo ikke hvordan de virker og smager.

Jeg arbejder med forretningen i min fritid, da jeg har et fuldtidsjob, så regn med at bruge ca. 10 - 12 timer om ugen, det gør jeg selv og husk indægt efter indsats, det samme som resultat orienteret løn.

Jeg vil godt give Forever Prentow ret i at man kun skal tegne sig op hos et firma, det andet vil blive for forvirrende, og vi har også i Herbalife den regel kun et firma.

Håber du kan bruge dette til noget og hvis du vil være forhandler hos os så er du selvfølgelig hjertelig velkommen, Men husk " det er dit valg ".

Hilsen Tiger

Prøv at klikke ind på www.mt-shop.dk og se hvad der tilbydes.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 14:21
Jeg vil bare lige pointere at det IKKE er tilladt at sælge Herbalife produkter sammen med andre produkter i en webshop (jf. Herbalifes regler for internetsalg - regel nr. 20).

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:09
Hej Lasse,

MLM er en enormt spændene industri. Jeg er selv forhandler for LR-International. Jeg startede op med at købe varer for ca. 1000 Kr. til eget forbrug - produkter som deodorant, parfume, aftershave og showergel som jeg uanset om jeg er LR forhandler eller ej skal bruge alligevel. Disse varer blev også mine demovarer - og udover at jeg bruger en 15-15 kr. for hver gang jeg får en ordrer på vareprøver som jeg kan lægge ved bestillingen så har jeg stadigt ikke andet hjemme end det som jeg selv bruger.

På den måde har jeg faktisk startet min lille LR forretning uden risiko og varelager og uden den store startkapital. Dette kan lade sig gøre fordi at LR har et hurtigt distributions system hvor jeg har varerne indenfor et par dage.

Tag et kig på www.lrworld.com og send evt. en besked hvis du vil vidde mere.

/Michael

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)