Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ethos nyt mlm.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg har fornyligt tilmeldt mig dette mlm program.

Ethos, de har ikke haft officel launch endnu så man kan stadig nå at være med fra starten.

Det er et vel renomeret firma der producere benzin additiver, dvs. tilsætnings stoffer til benzin/Diesel osv. der gør at man kan køre længere på literen + bilen, traktoren, lastbilen ect. får en meget renere forbrænding og så holder det motoren ren.

Det ser ud til at være et ret godt koncept.

Tag et kig på http://www.4-ecorp.com/kjaer77 og vurder for jer selv, det er stadig gratis.

Mvh. Jesper
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:41

hej

så vidt jeg er informeret, kan være misinformation - det ved jeg ikke, så har alle benzin selskaber tilsat additiver til alle deres produkter, måske lige værd at tjekke om det er sandt eller ej, så du ikke bruger dine sparepenge på et få et lager af noget du ikke kan sælge.

håber ikke det tages ilde op - bare lidt info

Venligst

René Buch

Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:21

Jeg bombarderes med disse benzinsparer mlm, måske fordi min vogn ikke er meget for at køre mere end 9 på literen, eller fordi der er gået totalt HYIP i det. Det er nogle helt fantastiske tilbud der kommer i øjeblikket, og man skal næsten slet ikke arbejde for at lave kassen. Det kommer af sig selv via enormt spillover :-)

Der er åbenbart flere spillere på banen, for denne er den mest hyppige jeg får http://myffi.biz/
Er der nogen der har noget fagviden om det her, for det er da ubegribeligt hvis det er så godt, og så ikke de store selskaber har taget det til sig.

Jeg skal da gerne teste et glas piller på vognen, hvis nogen er medlem og vil sponsere dem.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:53
Dato: 4/11/2006 10:40:41 PM Forfatter: korntrold

så vidt jeg er informeret, kan være misinformation - det ved jeg ikke, så har alle benzin selskaber tilsat additiver til alle deres produkter, måske lige værd at tjekke om det er sandt eller ej, så du ikke bruger dine sparepenge på et få et lager af noget du ikke kan sælge.

Ja, rå-benzin mangler ganske enkelt nogle rensende og plejende egenskaber som benzinselskaberne tilsætter - altså additiver. Der er lavet flere undersøgelser om emnet - bl.a. FDM har testet benzin med ekstra additiver. Og konklusionen er som regel altid at benzinen direkte fra standeren er lige så god. Der kan selvfølgelig godt være additiver som forbedrer forbrændingen, men jeg tror ikke at man skal forvente mirakler.

Min personlige erfaring er, at jeg har kunnet opleve forbedret brændstoføkonomi og motorgang ved at gå op i oktan. Istedet for at tanke 95 oktan så tanke 98 oktan. Det bliver desværre bare vanskeligere og vanskeligere at få fat i oktan 98 benzin

mvh Carsten
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)