|
META-tags og TITLE-tags er to forskellige ting. De er begge en deal af sidens header (der f.eks. kan requestes via et header-request). TITLE-tags er yderst vigtige, men dog fortsat IKKE det vigtigste. META-tags er langt mindre vigtige. Men at det er mindre vigtigt betyder ikke, at der ikke skal fokus på det. I SEO handler det meget om at gøre ALTING bedre end de andre - ikke bare en ting. Men tilbage til hvad der så faktisk ER det vigtigste, så er det 2 ting:
Har du nok gode links kan det alene skab gode topplaceringer - selv uden tekster på siden, optimerede overskrifter, TITLE-tags og META-tags. Det omvendte er sjældent tilfældet! Se f.eks. på en søgning som hulemand - her ligger Anders Fgh nummer 1 på trods af at dette keyword hverken er at finde i teksten på siden eller i TITLE- eller META-tags. |
Jeg kan konstatere at kommunikation er svært, og jeg har ikke lykkedes at formulere mig sådan jeg får svar på det jeg søger. - Så jeg prøver igen.
Udgangspunktet for min søgen er en webbutik hos Dandomain. Her tænkes både på pris og funktionalitet.
Jeg vil gerne vide om der er andre som er bedre til at generere salg
er der muligheder for webbutikker, hvor jeg selv kan ændre på den enkelte produktside - herunder tilpasse metatags.
jeg vil gerne have meningsfulde URL's
Jeg vil have vist andre produkter fra min butik på hver produktside.
Både hostede løsninger og CMS forslag modtages, gerne med bud på hvem der kan opsætte og tilpasse butikken.
Dankort er et must.
Butikken kommer næppe over en kvart mio. årligt i salg.
Bliv gratis medlem