Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svært - Dyrt at finde medarbejdere - Jobannoncer helt ned til 299.- pr stk !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor skal det være så dyrt... opret en jobannonce hos jobselect.dk for kun 299.- hvis du køber et ti klipkort..
 
Enkelt annonce 499.-
 
jobselect.dk er danmarks fjerde største jobbank med langt over 3.000 online stillinger..
 
prøv os..
 
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rocco

Godt tilbud du kommer med der. Synes du skal kigge én gang til på hjemmesiden med friske briller ;)

Sad lige sammen med min jobsøgende far og så siden. Vi fandt den begge komplet uoverskuelig Al den information du har på forsiden er måske relevant, men er den relevant nok til at skulle kastes i hovedet ved første øjekast. Havde min fatter ikke siddet sammen med mig, var han "hoppet" videre. Det er ikke for at køre på dig, eller for at være dum jeg skriver dette. Det skal mere opfattes som konstruktiv kritik.

En anden ting, var da jeg søgte på ledige stillinger som salgschef i Århus Amt. Der kom en række jobs op, men mange af dem havde ingenting med århus amt at gøre! Det er formentlig med fuld overlæg i vælger at visse disse jobs, der ingen relevans har ;)

Held og lykke med projektet!
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

 
Tak for dit feedback, det sætter jeg pris på og kan sagtens tage i mod kritik...
 
Vi har faktisk tal om hvordan man kan lave søgningen lettere.. måske du har et forslag.. eller der er andre..
 
Mht til om jobbet er i Århus, ja så er det tit vores kunder gerne vil have vi spreder det lidt, da der er mange der gerne vil kører lidt for at få et godt arbejde og især sælgere...
 
Held og lykke med jobsøgningen.. kan jeg anbefale din far opretter en jobagent http://www.jobselect.dk/jobemailer.asp
 
jobselect.dk
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)