Hvis du laver bogen i office kan du jo bare vælge pdf når du skal printe. Mac har print til pdf indbygget.
En anden ide kunne være at bruge blurb der er et bog trykker site. Der kan du sætte din bog op i deres software og eksportere den som pdf. Endvidere kan du sælge din bog i fysisk form gennem deres webshop. Kig på det - måske kan det bruges:)
/Søren
Hej igen!
Nu har jeg arbejdet lidt i programmet BookSmart. Det dur' som jeg oplever det ikke rigtigt til produktion af en e-bog. Når man er færdig med et projekt, kan man godt nok gemme det som en pdf fil, men ikke forsiden, og der er et "vandmærke" ind over alle siderne... Øv! Det var ellers lige, hvad jeg søghte efter. Det er vist mest beregnet til at lave bøger, der skal fysisk printes og sælges..
Mvh
Claus
Jeg er også en lykkelig Mac bruger, og lykkelig Open Office bruger.
Open Office er tilgængelig for os mac-brugere: http://download.openoffice.org/index.html , hvis du tilgår dette link fra din Mac, burde sitet selv finde ud af at du er på en Mac, og tilbyde dig et download link. Den danske version er dog kun til Intel-baseret Macs, en engelsk udgave findes til PPC maskinerne.
Sig til hvis du oplever problemer med at hente programmet, så skal jeg gerne være behjælpelig.
Hej Torben!
1000 tak! Vidste ikke det fandtes til Mac. Jeg har nu downloaded det, og set "opskriften". Det ser jo ok ud!
Ved du, om der er nogle templates til at få e-bogen til at se godt ud? Flot forside etc..?
Eller er det let nok selv at lave en flot forside og flot setup?
Mvh
Claus :-)