Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Musik til din hjemmeside / film etc

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mangler du lige det sidste til din hjemmeside,  eller musik din virksomheds- eller produkt-præsentation, så kan det være, at jeg kan hjælpe dig. 

Med en solid baggrund i musikbranchen tilbyder Ahmatron professionelle musikalske ydelser indenfor:
-    Soundtracks til computerspil, reklamer og film
-    Komposition og remix
-    Lyddesign til forskellige medier, heriblandt TV, Internet og radio.

Opgaver løses i tæt samarbejde og dialog med kunden, hvilket garanterer den rette løsning.
Alle led i processen varetages inhouse. Lige fra idé til færdigt resultat – dvs. komposition, indspilning, speak, sang, producering, mix og mastering, hvilket sikrer, at prisen holdes på et konkurrencedygtigt niveau.

Alle stilarter er mulige.

Se mere på www.ahmatron.com

Mvh
Martin Ahm Nielsen
Musiker / producer / komponist
Tlf: 29462553

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 14:24

Hej Martin

Jeg er nystartet Viden Iværksætter og er meget tilfreds med min hjemmeside, som er udarbejdet af Themcom.
Jeg har haft forskellige overvejelser vedr. lyde og musik og havde faktisk droppet ideen indtil jeg så dit indlæg.

For det handler også om hvilken type virksomhed man ejer? Lydende kan give mere irritation - og musikken kan virke distraherende og fjerne fokusset fra det vigtige budskab. Kan vel i nogen sammenhænge virke uprofessionelt!

Denne hjemmeside er et eksempel på ro og det var måske lidt i den retning jeg kunne tænke mig, hvis det skulle væreWink   

http://www.ponderaspa.dk/site/ 

Men jeg er lidt ambivalent - for måske vil nogen tro, at jeg så er alternativ behandler.

Hvad koster det at få lagt musik på hjemmesiden www.ztrong.dk ?

De bedste sommerhilsner på en skyet dag Storm

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54

Hej Maibritt,

Tak for din mail på denne overskyede dag.

Jeg kan sagtens forstå dine overvejelser omkring anvendelse af musik, og selv er jeg også træt af hjemmesider, hvor musikken bare larmer uden at tage højde for koncept eller brugere. Jeg er helt enig i, at det viker uprofessionelt.

Øvelsen er, at man ikke skal bruge musikken for musikkens skyld, men at der - ligesom i alt andet marketing / branding / positionering - skal være mening med galskaben og, at det hele skal gå op i en højere enhed...så er man til gengæld også stærkt stillet, hvis dette lykkes. 

Fordelen ved musik er, at det tilføjer den emotionelle dimension, og kan dermed gøre et produkt / brand mere unikt og tiltalende overfor en ønsket målgruppe...desuden er det en effektiv måde at omgå modtagerens forsvarsparader (udover musikken har jeg også en kandidat i marketing og virksomhedsstrategi...så det er ikke bare noget jeg finder på Smile)

I dit tilfælde ville jeg nok gå efter noget diskret, tjekket og laid back lounge, som understreger det personlinge og unikke samt giver et strejf af professionalitet. Dette er dog blot hurtige ideer...men hvis du sender mig en mail omkring, hvilke tanker du har og hvilket budget du har tænkt dig så laver jeg lige et uforpligtende tilbud.

Jeg kan uden problemer se ideen i  http://www.ponderaspa.dk/site/ , men personligt synes jeg det er lidt for ambient / alternativt...passer dog fint til produktetet. Læg dog mærke til at nummeret minder en del om "when a man loves a woman"...der mangler bare lige en vokal Big Smile

Fortsat god dag.

Mvh Martin Ahm Nielsen

www.ahmatron.com 

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:01

Tak for dit uddybende svar Martin - jeg vender tilbage senereWink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)