|
Er der nogen der har det store overblik over diverse CMS systemer? |
Vi sider og arbejder på et fil-salgs modul til vores system faktisk ... men jeg vil tro at du mente opensource eller på anden måde frie cms'er? :)
Debat
|
Er der nogen der har det store overblik over diverse CMS systemer? |
Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon
|
Vi sider og arbejder på et fil-salgs modul til vores system faktisk ... men jeg vil tro at du mente opensource eller på anden måde frie cms'er? :) |
|
Både og, det afhænger fulstændig af prisen og mulighedderne for udvidelse senere med billeduploade og forum. Puslespillet skal passe før jeg tar nogen beslutning og da jeg selv kan lave en del, vil jeg ikke betale for det jeg selv kan. |
|
Vi har lavet en ganske simpelt Hjemmeside framework som gør det utrolig nemt at redigere selve siderne og som samtidig gør at vi kan bygge vores eksisterende kode sammen utroligt nemt og hurtigt. Det koster normalt 8.000kr at få det sat op med et unikt design og med 10-15 undersider. Vi har efterfølgende regnet med at opsætning af fil-shoppen yderligere skal koste et sted mellem 5 og 7.000kr ... og så kommer prisen på betalingsgateway oveni ... dog ser det ud til at vi kommer til at bruge google checkout til vores første projekt. :) Nu ved jeg ikke om du har fulgt mig herinde før ... det her er nogle væsentligt lavere priser end dem jeg plejer at jonglere med ... det er lidt nyt for os at lave lav-pris produkter, men i modsætning til vores andre projekter (dem til 150.000kr stykket) så kan vi garantere prisen på dem her når først aftalen er lavet :) |
|
Jeg har set flere af dine indlæg her på Amino og ved hvilket prisleje du normalt ligger i. Vil med det samme sige, at det er for dyrt for mig og jeg derfor vil finde andre løsninger, hvor min pengepung kan være med. Ved godt at udviklingsarbejde er dyrt og i ikke kommer sovene til det ;-), men jeg må kravle før jeg kan gå. Faktisk har jeg allerede et site, som jeg dog ikke er tilfreds med. Men må nok starte op med det og så se om det kan bærer. Trods det forsøger jeg at blive klogere på emnet, for lige så snart jeg har mulighed for det, vil jeg have det skifte ud. |
|
Hej Vores webshop kan godt klare filsalg. Den enkelte fil oprettes som produkt, når der er blevet betalt med dankort, fremkommer et aktivt link, her har kunden mulighed for at downloade filen et antal gange. Hvis det var noget i den retning du havde tænkt dig, sender jeg gerne vores produktark. Webshoppen koster 4350 incl moms for et år. Hertil kommer dankort modul på 2235 kr incl moms pr år. du skal ydeligere have en indløsningsaftale via pbs som koster 1000kr.
|
Med venlig hilsen
Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk
|
Som du beskriver funktionen Kim, er nok tæt på det jeg forstiller mig. Desværre bryder jeg mig ikke særlig meget om Oscommerce design/layout. Der hælder jeg nok mere til udseenet på Joomla. Desuden vil jeg ikke bindes til en bestemt udbyder. Jeg er interesseret i uafhængighed og derfor ikke leje af en webshop, men eje. Konkret har jeg brug for en løsning hvor funktionerne jeg skal bruge eksistere, senere kan udviddes med andre aktiviteter som jeg tidligere har beskrevet. En der kan opsætte webshoppen for mig, imens billeder og tekst klarer jeg selv.
|
|
Umiddelbart ville mit forslag være at du bruger Paypal Website Payments, som er rigtig enkelt til netop dit formål. Du skal heller ikke bruge bøv på at finde ud af betalingsgateway, opsætning af diverse ligegyldige ting som du aldrig kommer til at bruge. Jeg synes også at Paypal er meget trygt at handle hos, da folk som regel godt ved hvad det er. Det hele kan egenlig klarers med html, (plus en lille smule php, så man ikke kan snyde sig til at download filen, uden at betale). Hvis du vil havde hjælp til det eller spørgsmål, så bare send en email på kevin.simper(at)gmail.com |
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
|
Integrere et hvilken som helst forum? Og hvorfor skulle det være anderledes med en Joomla løsning? Det giver ingen mening. Jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle om Joomla løsningen - det er en standard funktion i Virtuemart at man kan slå til så sine varer er downloadbare. |