|
Freelance konsulentopgaver fra 1 uge til flere måneders varighed har interesse. Område: Hovedstadsområdet samt Nordsjælland. Brugbare software løsninger der virker. Det er mit kendetegn gennem løsning af flere opgaver. Jeg kan løse mangeartede opgaver og bestride flere forskellige roller;
Spidskompetencen er softwareudvikling. Jeg analyserer, definerer, og udvikler software effektivt gennem en struktureret arbejdsproces. Ansvar for fremstilling af Windows installations-løsninger og selve installationen; jeg sørger for effektive deployeringsløsninger med mine kompetencer inden for installation og administration. Nem at introducere til opgaver. Selvkørende. Proaktiv. Med min brede erfaring og mine personlige egenskaber sætter jeg mig hurtigt og selvstændigt ind i nye opgaver og områder. Mine kommunikations kompetencer går på tværs af organisationen. Jeg taler både udviklernes og ledelsens sprog. Jeg har forståelse for kulturforskelle og kommunikerer gerne på tværs af grænser. Jeg er fagligt godt rustet med mine 13 år i IT branchen, hvor jeg har løst varierende opgaver fra Windows programsoftware til hardwarenær kode. Jeg har både designet, kodet, og integreret software, samt fungeret som teknisk projektleder. Min fattede, analytiske metode, og strukturerede tilgang har løst mange udfordringer. Se også min profil på http://www.linkedin.com/in/vitemsoft Tøv ikke med at kontakte mig til en uforpligtigende samtale om din opgave. Oplever du freelance annoncen her som interresant for en potentiel kunde?
|
Freelancekonsulent søger softwareudviklingsopgaver
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem