Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et godt tilbud på en lille programmeringsopgave.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 18. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mikkel, jeg vil prøve at leve mig lidt ind i Jeres verden, selvom jeg troede det var omvendt. ;-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:45

Lucky Luke:

Tak Mikkel, jeg vil prøve at leve mig lidt ind i Jeres verden, selvom jeg troede det var omvendt. ;-)

Jeg vil hjertensgerne skrive din kravsspecifikation for dig :) ... men det tvivler jeg på at du vil have mig til ...

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:52

Lucky Luke:

Hehe. Tja, der er jo nogen der skal betale programmørernes løn; hvis de skal sidde og bruge et hav af timer på at analysere forskellige hjemmesider og/eller sammenstrikke kravsspecifikationer, så skal der jo komme penge et eller andet sted fra. Jeg har personligt ikke råd til at betale og jeg tvivler på at nogen af programmørerne vil gøre det gratis, at firmaet skulle betale er ganske enkelt bare en sikker måde at køre en virksomhed i sænk.

Så som Mikkel hentyder, hvis du smider en passende sjat penge efter det så bliver det naturligvis gjort for dig Big Smile

Mvh Peder

Tilmeldt 18. May 08
Skrevet kl. 18:32

Nå, men jeg har sgu ikke midlerne til at give 30.000 kroner for sådan et produkt, det ville være en personlig fiasko, og en sikker måde at køre min privatøknomi i sænk på. Jeg søgte et godt tilbud, og nu giver jeg Jer et rigtigt godt tilbud. Lav det omtalte produkt gratis for mig + evt forbedringer, og du får et "livtids" top banner på min kommende hjemmeside, for at få flest kunder i din butik skal din side være engelsksproget. Siden henvender sig til folk der kan lide at bruge deres hjerne, og elsker at løse problemer. Har du en hjemmeside du måske tror der vil fange sådan et publikum, så tøv ikke med at sætte en af dine folk til at lave sådan et system til mig, det vil på langtsigt være en rigtig god investering for dit firma. Måske har Martin Thorborg lyst at hoppe på dette super tilbud, enhver ved da at intelligente mennesker beskytter sig selv, og sin computer, et spamfighter banner ville se ganske nydeligt ud på sådan en hjemmeside som min.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:35

Hvis du mener det der seriøst så smid ham en mail ... men han vil nok også stare med at be om en forretningsplan og en kravsspecifikation :)

Tilmeldt 18. May 08
Skrevet kl. 19:06

Brugte ham bare som et eksample, og syntes endda at det var et godt eksample, personligt. Jeg gider ikke at kontakte ham angående det, men han ville da nok syntes at det lød ret sjovt og spændende, men lad nu det være ren og skær gætteri og spekulation, men jeg syntes tanken er vild nok, er det ikke også lidt i ånden af den berømte e-pusher bog. Der er naturligvis også en god historie i at vi dansker hjælper hinanden på kryds og tværs, men som sagt bare et eks. Andre godt folk må da også have lov til at skyde papegøjen, det er først til mølle, men lige meget hvad så afslår jeg handlen hvis dit firma ikke passer ind i mit koncept. Jubiii, nu begynder det snart at blive sjovt det her...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Jeg har sendt en besked til dig med et tilbud på din opgave. Du kan kontakte mig på det vedsendte mobilnummer.
Tilmeldt 18. May 08
Skrevet kl. 21:01
Jeg er den seneste tid blevet klyngebombet med forskellige tilbud på min opgave, og tilbudene har svinget gevaldigt meget i priserne, og må sige at jeg har været lettere forvirret over disse markante udsvingninge på dette marked, som har ligget på mellem 50.000 og helt ned på 1500 kroner. Jeg vil lige opdatere Jer med at personen er fundet til opgaven, og til en yderst fornuftig pris, dog fik personen med budet på 1500 ikke "jobbet", men har fundet en mere egnet person til lige lidt under det dobbelte af 1500 kroner. Der skal lige kommes med en lille kommentar at priser nok har varieret så meget fordi at nogen har givet tilbud på flash-programmering og andre på PHP-programmering, så helt fair er det ikke at samligne priserne, men min opgave bliver lavet i PHP, og så må det der ultra smarte flash vente til jeg tjener 50.000 kroner på min hjemmeside, yeah, så skal jeg sgu ud og købe mig et fedt flash-programmerings kursus ude i byen ;-)

Nå, men vær rare ikke at skrive flere tilbud til mig, da den rette vedkommende er fundet som sagt. Sort tak til ALLE dem der har vist interesse i at hjælpe mig, tak for tiden.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)