|
Jay-hey. Jeg står og skal i gang med at opstarte et lille personligt projekt, og kunne i den anledning godt bruge en programmør til at lave en form for quiz system til mig, mod betaling naturligvis. Jeg har på nuværende tidspunkt lånt et javascript fra nettet som jeg har leget lidt med, men som jeg altså ikke er helt tilfreds med. Min hjemmeside hedder iqpusher.com den er helt ny, og i skal ikke tage Jer af at det ikke virker perfekt, det er kun en 'skabelon' for før den går i luften om et halvt til et helt års tid, yeahhh, tålmodighed er en dyd. Ønsker til opgaven.Jeg kunne godt tænke mig at det script skal være skrevet i PHP ( uden at være afhænging af MySQL ) fremfor i javascript som det er nu. Når folk tager en test skal de ikke klikke på en knap, men på selve figuren, og derefter skal den valgte figur "lyses" op med en farve, men skal ikke sendes videre til næste opgave før de har klikket på en "next" knap. Jeg skal kunne definere hvor mange point hver eneste opgave skal give feks.
Når resultatet vises, skal der være mulighed for at kunne indsætte andet tekst ved side af, og reklamer Jeg håber jeg har beskrevet opgaven nogenlunde forståligt, ellers må I lige sige til, angående det med prisen så ved jeg ikke hvad sådan noget er værd, men kom med nogen bud som jeg kan tænke over. |
For at bedre kunne skille sig ud og lave noget der er flot og fængende foreslår jeg et flash program.
Ring eller skriv hvis det har interesse. rsk@glasir.dk eller 31100133
Edit: Vi kan også godt lave det i php men flash er så oplagt.
Bliv gratis medlem