Hej alle sammen . Jeg søger en makker som kunne have en interresse i at starte noget op sammen, som en kiosk eller lille supermarkedet. Har allerede set butiks lokale der kunne være relevant at leje, ligger i Aalborg ( skalborg) lige overfor mac - donald, hvor vores konkurrenter vil være en meget lille kiosk og en tank station. Den nuværende kiosk som ligger tæt på har ingen udvalg af slik eller udlejning af dvd. Det min ide er at starte en stor kiosk (døgnkiosk eller åben til 23.00) - som har et KÆMPE udvalg af "bland selv silk", virkelig kæmpe udvalg, som man ikke har set før, til en meget billig pris, samt en STORT udvalg af dvd til leje samt kæmpe og anderledes vaffel is ( om sommeren) har en del kontakter til Polen, og har set is som jeg aldrig har set her - bliver lavet på en speciel måde, smager virkelig godt (: tror helt sikkert det kunne være et "hit" da der herude i skalborg ingen rigtig sted er til at leje film - eller købe silk - så skal man en tur til bilka. Men synes helt sikkert der mangler sådan et sted, som en slags "blok buster" ellers havde jeg lidt en anden ide, at åbne et lille supermarkedet, samtidig med det stadig er et sted hvor man kan leje film og kæmpe udvalg af slik, kan nemlig skaffe vare i Polen billigt.
Men det butikslokale som jeg har kigget på er på ca. 260 kvm - så det stort. med 6 parkingspladser ca. prisen er 10.000kr månedeligt så en dyr husleje så der skal omsættes for en del. vil gerne høre fra nogle, som måske har en lignede ide . håber høre fra jer herinde Caroline
|
Ja det var da en god ide. Kunne du evt. send dit tlf. nr. til min email som er achchu6@live.dk