Hejsa, jeg søger nogle tøjbutikker med affiliate program. Målgruppen er ligemeget.
Så hvis din butik har et affiliate program, eller du har kendskab til nogle, så er du meget velkommen til at skrive privat til mig, eller ligge en besked herinde.
Mange tak
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Hej Ditte - Tak fordi du gør mig opmærksom på jeres side.. Men jeg tror desværre ikke lige jeg tilføjer jer, 2% er lige lidt for useriøst for mig :) Især da jeg selv bruger penge (adwords) på at få folk ind på min side. Men du må endelig sige til hvis i sætter jeres udbetaling lidt op :)
Vh
Jesper
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Tag et kig på www.webgains.dk - de har nogle stykker, og til en acceptabel kommision. www.tradedoubler.dk har også en del, men dem kan jeg ikke anbefale at benytte. Deres support er under al kritik - jeg har i et tilfælde ventet 4 måneder på at få løst en simpel sag, og de giver i øvrigt en lousy kommision på en del af deres kampagner.
Held og lykke :)
5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me