Hej Jeg onsker at aendre min Head Title paa min Forside, men kan ikke rigtig se hvor jeg goer det paa min adm. side. Jeg har dog fundet ud af at det er under filen Head_Title_Tag jeg skal skrive teksten, men praecis hvor den tekst skal skrives paa min side www.e-bumblebee.com har jeg ingen anelse om. Lige nu staar der bare e-bumblebee.com - Internet explorer , men jeg ville jo gerne have noget tekst til at staa saa folk kan se hvad jeg saelger ved sogning paa Google. Paa mine produkter er det ikke noget problem at saette tekst ind, men mht til forsiden er jeg lost !! Her er et udpluk af hvad der staar under filen, haaber nogen kan hjaelpe til at fortaelle hvilken jeg skal skrive teksten under : osCommerce, Open Source E-Commerce Solutions |
Hej
Det er følgende tre du skal se på, i forbindelse med forsiden:
define('HEAD_TITLE_TAG_INDEX1', ''); // Title only for 1st page
define('HEAD_DESC_TAG_INDEX',''); // Description for individual page
define('HEAD_KEY_TAG_INDEX',''); // Keywords for individual page
define('HEAD_TITLE_TAG_INDEX1', ''); // Title only for 1st page - her indsætter du den ønskede titel ind imellem de sidste to '' så du får noget i stil med det her:
define('HEAD_TITLE_TAG_INDEX1', 'Forside Titlen skrives her'); // Title only for 1st page
DESC_TAG-INDEX = META Tag description
KEY_TAG_INDEX = Meta tag keyword.
Med venlig hilsen,
Johnny