Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surt!

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
ja da ................ der ligger en klar indtægtskilde i udbringning for McD

så sent som i aftes sad jeg og tænkte på en quarterpunder men gad ikke tage de 3 km der ud - men var tilbudet om levring ville jeg flusk ringe efter dette

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:40

Kære alle på Amino

Jeg vil gerne invitere jer til et netværksmøde, hvor netværk møder netværk. Jeg har erfaring i, at det er det der batter.
Samtidig bliver der holdt oplæg af to erhvervsfolk, der hjælper med spørgsmål omkring økonomi og finansiering af ens virksomhed.

Der vil være representanter fra Morgendagens Heltinder ( evt. mulighed for sød musik opstår... ); OWIT;
D-I-F; Louiz Saloner; BNI; Pronetwork Og forhåbentligt Amino...

Sted : ITU; Rued Langgaardsvej 7; Amager

Dato : Den 25.april

Kl : 17.00 - 20.30

Pris : 50 kr som betales ved ankomst.
Der vil blive serveret dejligt mad fra en Morgendagens Heltinder.

Ligesom vi her bruger hinanden meget, så har jeg erfaring for at det også er rart at mødes face to face en gang imellem.

I er velkomne til at kontakte mig direkte, hvis I vil have en off. indbydelse og program på : eventyr-sanne@get2net.dk. Tilmeldingen foregår også på den mailadresse.

Det vil da glæde mig at se nogle af jer. Vi har jo alle brug for hianden

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:51

den er jeg da klart med på *S*

sæt du bare mig på den forhåbetlige ret så lange amino liste

Venligst

René Buch

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:04
Dato: 4/11/2006 3:39:58 PM Forfatter: ennas

Kære alle på Amino

Jeg vil gerne invitere jer til et netværksmøde, hvor netværk møder netværk. Jeg har erfaring i, at det er det der batter.

Jeg tror, du skal oprette en tråd specielt til dette.
 Jeg tror mange vil overse den her langt nede i tråden "Surt"

mvh Hans
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 16:55
Dato: 4/11/2006 3:26:07 PM Forfatter: korntrold
ja da ................ der ligger en klar indtægtskilde i udbringning for McD
så sent som i aftes sad jeg og tænkte på en quarterpunder men gad ikke tage de 3 km der ud - men var tilbudet om levring ville jeg flusk ringe efter dette

Jeg tror McD''s problem, hvis de begyndte at bringe ud er, at de ville drukne i ordrer, og det ville nok i længden ikke kunne løbe rundt for dem at skulle have ansat 25 bude til hver restaurant.

Her i Indien bringer de ud, og det er jo superlækkert... Men det har nok også noget at gøre med, at arbejdskraft for det første er meget meget billig, og at folk er yderst vant til at have maids osv. omkring sig til at lave/hente mad osv..
Tilmeldt 20. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:58

Hej

Tak for din mail. Det lyder som en god ide at sætte invitationen på en ny tråd.
Jeg har bare lidt dårlige erfaringer, da jeg fik "skæld ud" sidste gang jeg satte noget på to gange. Man mente, at det var nok med en gang.

Hvis jeg skulle gøre det, er der en nem måde at overføre mine ord fra denne tråd til en ny ?

Hilsen
Sanne
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:22

STOP SÅ FOLKET SIGER DET PÅE N PÆN MÅDE..

SYNES DEN TRÅD ER VED AT LØBE LANGT UD..GIDER IKKE AT LÆSE OM JERES GUFFE HALLØJ..NU ER DET NOK..SÅ START JERES EGEN TRÅD...!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Dato: 4/11/2006 5:22:18 PM Forfatter: guccilutti

SYNES DEN TRÅD ER VED AT LØBE LANGT UD..GIDER IKKE AT LÆSE OM JERES GUFFE HALLØJ..NU ER DET NOK..SÅ START JERES EGEN TRÅD...!

Du fremstår godt nok ikke som en person, jeg ville have lyst til at give én million

Læs da alle de gode indlæg og se om du ikke også kan drage en parallel mellem dit pizza-firma og deres indhold. Det kunne være at det lige akkurat er måden at skille sig ud på?: Placer din pizzaforretning tæt på McD og køb et lager af cola samt slik - du har jo i forvejen bude der kører ud med pizza hver halve time (eller hvordan det nu arrangeres), så kan de jo også godt tage McD-menuer, slik, smøger og andet med til kunder - også de kunder der ikke skal have en pizza.

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:32
Tjah... Umiddelbart ville jeg heller ikke investere 1 mio DKK i dit foretagende, af den grund at du ikke fremstår særlig troværdig.

Jeg har efterhånden læst mange af dine indlæg, du springer fra det ene projekt til det andet, det er som også fint nok at have en masse ideer, men du klynker i starten af tråden over at der ikke er nogen der vil give dig 1 mio DKK...

Du burde sætte dig ned de næste par uger, og brainstorme, for at få nogle ideer der kan bringe dig noget konkret - Skriv så en forretningsplan. Så er det pludselig meget mere professionelt, da du så har noget at fremvise til banken/investorer.

BTW...
SU hele dit liv? Hvad har du studeret?
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:20
Dato: 4/11/2006 5:22:18 PM Forfatter: guccilutti

LOL!!!!

Blogger & Tekstforfatter

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)