Hvis du opfattede det som et angreb er det mig der undskylder... Det lød bare (flere gange) på trådstarter som om han mente det var valg af CMS løsning der var det afgørende. Med den smule funktionalitet jeg har hørt talt om, er det ikke så meget en teknisk udfordring som et spørgsmål om at siden er brugervenlig, gennemført designet, etc. Ikke om man bruger sitecore typo3, dynamic eller joomla
|
Hejsa Christian
(Syntes nok det lød bekent )
Det kan godt være det lyder en smule dyrt.
Nu laver jeg ikke lige en egentlig vurdering.
Men som jeg umiddelbart ser det, så er det som koster er; brugeradministration og annonceadministration.
Først skal der nok beregnes 10k til design (bare for at bruge et tal), 10k til opsætning betalingsgateway, 25k til hver af de to administrationssystemer. Og så en slant til resten og en slant til tilrettelser. Så det løber hurtigt op.
(Det skal lige siges at jeg ikke har haft en programmør til at kigge på det, så der er grundlæggende tale om gætværk)
Jeg tror godt vi ville kunne give et tilbud som ligger under 150k men så er det også kun det som står skrevet konkret der bliver budt på, uden muligheder for at der bliver lavet nogen form for udvidelser/ændringer/tilpasninger/optimeringer inden for budgettet. Selvfølgeligt er det under forudsætning af at den endelige produktspecifikation ikke falder ved siden af det kompleksitetsniveau jeg forstiller mig.
Men du kan da skrive en mail så kan vi snakke lidt om det. (psj@taketwo.dk)
Mvh Peder