Nu er det ikke Bilbasen version 2.0, men en portal der skal indeholde flere lignende funktioner. Men når jeg er oppe at køre skal jeg gerne holde Jer opdateret løbende ;) Umiddelbart lader det til, at I ikke ville foretrække en opsætning i Joomla! Som nævnt ovenfor har jeg ikke den store viden herom, men I må da gerne fortælle, hvorfor jeg ikke skal vælge denne løsning? Fordi man ikke får unikt design? Kan siden ikke bære for mange besøgende? Er det for begrænset, hvis man tænker langsigtet? Eller hvad er problemet? Vil jeg naturligvis meget gerne vide, inden jeg træffer nogen beslutning! |
Joomla er et glimrende system, og jeg tror ikke du skal være nervøs opdateringer.
Jeg er heller ikke ude på at tale dårligt om Granholm eller andre.
Men hvis der skal laves et design (logo, fonde, farver, knapper etc)
Og en design manual (hovedsider/undersider/brugerprofiler etc)
Og der skal vel være en eller anden informations arkitektur?
Og der skal fyldes noget tekst på (noget skal der vel være på siden)
Og så skal det jo også programeres..
Så har du måske nogle ønsker til rettelser, eller vi skal et smut til Århus for at lave et møde (og det bliver på cykel for med dit budget er der da ikke til en Benzin) Så kan vi ikke komme bare i nærheden af at lave en forretning, du kan jo selv regne timelønnen efter, det vil give væsentlig bedre at være flaskedreng i Netto.
Vi har lavet portal løsninger før, og derfor kan vi bruge en masse erfaringer, og sikkert ramme rigtigt i første eller andet forsøg, men stadig ikke til den pris