Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webportal - Tilbud søges

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Super med et langt billigere alternativ. Der er trods alt lidt forskel på 150.000 kr. og 5.000 kr ;)

Mht. til ventetiden, kan det godt vente 1 md.

Det eneste jeg er bange for er, at jeg om 2 år skal begynde forfra, da jeg står med et ret begrænset gratissystem...?

Som sagt er min viden herom ikke ret stor, men hvad nu hvis jeg om et år f.eks. ønsker at køberne kan anmelde sælgere, at sælgere kan opnå højere ranking mod betaling, at udsende nyhedsbreve etc. Vil bare sikre mig, at jeg ikke står med en portal, hvori der ingen mulighed for udvikling er.

Hvad kan jeg forvente af designet til den pris? Jeg ønsker naturligvis et professionelt design og derudover et enkelt og stilfuldt design, men jeg får vel ikke noget ret unikt til den pris?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51

Hvis jeg skal tænke lidt langsigtet, hvordan ser det så ud mht. serverplads, hvis jeg f.eks. om 1-2 år har 5.000, 10.000 el. 20.000 brugere, hvoraf mange har uploadet billeder?

Hvilken løsning er mest holdbar her, og hvad kan jeg forvente det vil koste?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 13:58

Hej.

Du må meget gerne sende kravspecifikationen til info[snabela]comboweb[punktum]dk, så vender jeg tilbage med et tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57

Martin Hegelund Møller:

Hej.

Du må meget gerne sende kravspecifikationen til info[snabela]comboweb[punktum]dk, så vender jeg tilbage med et tilbud.

Mail er sendt!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18
Inkluderet i Jeres tilbud må der meget gerne være søgemaskineoptimering, såfremt I kan tilbyde det.

Btw faldt jeg tilfældigvis over industribasen.dk herinde, som indeholder mange af de samme funktioner, som jeg efterpørger.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57

Andre er stadig velkomne til at byde ind - gerne tilbud under 10.000 kr. ;)

Har nu lavet en revideret og langt mere detaljeret kravspecifikation.

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:33

Hej Da Silva

Jeg synes helt sikkert at du skal vælge Granholm!

Hvis ikke det går har du jo blot tabt 5.000,- og det er jo ikke alverden når man ønsker at udvikle bilbasen. 5.000 er jo blot lidt mere end prisen på en bannerreklame i flash! Så hvis du mener at det er sandsynligt at du kan få bilbasen til 5.000 eller 10.000 det jo bare med at slå til omgående!

Men vil du så ikke også oprette en tråd herinde som beskriver udviklingen af bilbasen version 2.0 til 5.000 kr.?

Hvis du gør det og lover at holde tråden opdateret med udviklingen, prisen og det færdige resultat så vil jeg godt smide 100,- i kassen for ulejligheden og det er jo trods alt 2 % af de samlede udviklingsomkostninger.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:36

RSK:

Hvis du gør det og lover at holde tråden opdateret med udviklingen, prisen og det færdige resultat så vil jeg godt smide 100,- i kassen for ulejligheden og det er jo trods alt 2 % af de samlede udviklingsomkostninger.

Den er jeg med på ;) ... 100kr i puljen herfra!

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:47

Jeg tror du skal være forsigtig med at gå efter den billigste løsning. Hvis det er det du gerne vil bruge din tid på fremover så tror jeg ikke det er vejen frem at spare alt for meget på at få løsningen stablet på benene.

Jeg kan fortælle dig at Mikkel (mc-solutions) er temmelig billig i forhold til opgaver af denne karakter (værdien af arbejdet i forhold til prisen) så hvis han estimere 150k så tror jeg du skal være forsigtig med at gå under.

Mvh Peder
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 12:14
Vi har udviklere i udlandet der også kan arbejde i Joomla og det til u-landspriser, men 5000kr incl design og implementering kan vi aldrig nogensinde komme i nærheden af. (Til gengæld vil vi meget gerne ansætte en mand der kan lave design/programmering og fuld implementering af en professionel webportal til under 5000kr) Vi har lavet løsninger hvor vi leverer til cost-pris men så får et cut af indtjeningen de første et eller to år. Hvis du er interesseret i sådan en løsning må du gerne kontakte mig på nicolai@sansir.dk men som sagt kan du få det hele til under 5k skal du endelig gøre det vi koster mindst det 10dobbelte.
Side 2 ud af 7 (62 indlæg)