Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks første..

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad synes i om http://EnGodMobil.dk - Som, så vidt vi ved, er Danmarks første side med bruger anmeldelser af mobiltelefoner.

Opret jer gerne med det samme  :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:28

http://www.mobil.nu/

Har allerede over 20.000 sider indekseret hos google - Så Danmarks første er i nok ikke ;)

Men pøj pøj med projektet :)

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 17:32

Hvor mange bruger anmeldelser ligger der der inde?

EnGodMobil.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 17:53

http://www.mobiltest-danmark.dk/  har eksisteret i et stykke tid, og der er det også forbrugerne der tilføjer test.

Dog har de en mand ansat til at indsætte billeder og gøre teksten læselig. Det gør også at der er en rød tråd igennem alle anmeldelserne.
De har flere gange været omtalt i BT, hvor de har brugt nogle af deres anmeldelser.

Så konkurrencen er altså til stede, men held og lykke alligevel. 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:44

Ideen er meget god, men jeg mener hjemmesiden godt kan trænge til videreudvikling.

Det primære problem er forsiden, der mener jeg at du mangler en del indhold. Du har en velkomst-tekst, hvilket er fint, men du kunne sagtens lægge links ind til de anmeldelser der på et tidspunkt bliver skrevet, ligesom du burde linke til dine artikler. Der er vist også en bug på sider med artikler og anmeldelser, hvor overskriften bliver vist 2 gange (i hvert fald i FF3). Du kan også linke til nye indlæg i forummet.

Det første man ligger mærke til på din forside er reklamen for at vinde en mobil-telefon... Men jeg mener at du burde prøve at fortælle brugerne hvad det er dit website kan, for man skal ned i velkomst-teksten for at finde ud af dette. Det kunne i den forbindelse også være en god ide med et logo + favicon, der vil kunne skille dit website mere ud fra mængden.

Husk at forsiden er den vigtigste side på dit website, hvis ikke den er indbydende smutter brugerne hurtigt igen.

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 19:25

Hej Tobias.

Tak for den konstruktive kritik..

Jeg står desværre ikke for selve opsætningen, det gør Stefan Granholm ..Men du har ret med at det er en god idé at få lagt f.eks. de 3 nyeste på forsiden..

Det samme med dobbel skriften, det er også noteret.

Der er logo til toppen på vej, ved du hvilke program man kan lave .ICO fil i ? - Og hvad synes du der skal på forsiden for at mindske teksten?

Har smidt en ny forside lidt forenklet hvad synes i så?

Siden er lige blevet officiel igår, og har ikke mange besøgende endnu, har ikke lavet det store "pr" på den endnu.. Men får siden som dagens nyhed imorgen på gratis-ting.dk som trods alt har en del besøgende

Mark

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 23:45

Hej Mark

Jeg er enig med Tobias i det han skriver. derudover har jeg følgende forslag.

1. Lav introteksten kort og præcis. kender du det... Folk gider ikke at læse noget. Kunne der ikke blot stå noget i retning af: Bedøm din mobil eller læs andres bedømmelser inden du køber ny.

2. Væk med ludobrækkerne og ind med et billede af en mobil, med teksten "Brugernes favorit, læs anmeldelser"

3. Der mangles anmelderser. Eftersom du har lavet siden må jeg gå ud fra at du går op i mobiler. Du kan derfor starte med at anmelde dem du selv har haft. Derefter tving dine venner og din familie til at anmelde deres mobiler.

4. Banneret med "vind en nokia..." Jeg troede det var reklame. Gør det mere tydelig at det er Din side der udlodder. Eks. "Anmeld din mobil og vind en Nokia 5310"

Det var mine forslag, jeg håber at du kan bruge det til noget.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:19

Start med at arbejde bare lidt med usability og se din egen side fra brugernes side! Der jeg klikkede "Skriv en anmeldelse" fik jeg blot en fejl 403-side, og lukkede derefter logisk nok bare browseren. Jeg ved selvfølgelig godt at det er fordi det kræver en bruger på siden, men hvor mange er lige klar over det.

Generelt ser jeg overhovedet ingen CTA-elementer, som motiverer folk til at oprette en anmeldelse - what's in it for me. Din side er meget dårligt SEO-optimeret, menu er jeg ved at blive træt af og jeg føler mig ikke fristet til at benytte siden.

Undskyld jeg lyder en smule negativ, men dette er rettelser som er lette for dig at gå til. Idéen og troen på projektet har du, hvilket er langt det vigtigste, så kan du altid arbejde videre med alt det praktiske. Fornemmer ikke at siden er lavet med forretning som øjemål, men blot som et fritidsprojekt, og derfor vil jeg anbefale dig at gøre brug af dit eget netværk og deltage i forskellige debatter om mobiler på nettet..

// Jesper Skov

Fra Lystrup
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 142
Fra  Hennetec Skrevet kl. 21:26
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 17:10

Tak til alle forslag, får arbejdet med det..

Flere er selvfølgelig velkommen :)

Opret jer også gerne..

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)