hvorhenne af? |
Jeg er bosat i Malaga så det er vist lige meget. Jeg vil under alle omstændigheder skulle rejse til et initielt møde og klare resten via skype
Hej Claus, Jeg har sendt dig en mail vedr. oplysninger om designeren. Jeg kunne selv være interesseret i at benytte ham, hvis du ikke er og vil derfor gerne i kontakt med ham. |
Hej Tommy, Jeg har sendt ham tråden så hvis han er interesseret vil han forhåbentlig kontakte dig. Jeg skal mødes med i næste uge og skal nok meddele ham at du kunne være interesseret i at benytte ham. Med venlig hilsen Claus |
Rigtig stilfuldt og pænt design. mvh Morten www.industribasen.dk industribasen.dk handelsportal for industrien |
Super brugervenligt. Det er meget mere end anbefalelsesværdigt. |
Hej Claus, Mange tak for det, så venter jeg og ser hvad der sker :) |
Hej Claus Da jeg lige tjekkede det nye design ud uden at læse videre blev jeg helt bange for at du ville bruge det! Men efter at have læst din egen mening om det blev jeg glad igen :) Jeg beskæftiger mig med grafisk design strot set hver eneste dag og kan kun sige én ting om den nye design .. Jeg hader det Det kan dog aldrig være spildt arbejde for du kan lærere en del af dette "forgæves" forsøg. Nu ved du nok lidt mere om hvordan du gerne vil have det :) Min vurdering Negativt:
Posivit
Du fik det uden filter. Det er sådan jeg helst ville have haft det hvis det var mig :) Jeg håber du finder en der kan levere et godt produkt til dig. Jeg har desværre for lidt forstand på programering til at kunne løse en opgave som den her, men hvis du vil have lidt ærlig kritik så er det bare at skrive så skal jeg med glæde se på det... Mvh René Wellejus
|
Synes også det er blevet rigtig flot |
Hej med jer alle, Det har virkelig været en overvældende respons jeg har modtaget på mit indlæg om design. Og jeg har faktisk pga jer taget mit førte designforslag til efterretning og lavet det fuldstændigt om. Hvad siger i til dette her i stedet: Jeg ser frem til at høre fra jer Med venlig hilsen Claus Sørensen |