Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anmelde nyt webdesign

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorhenne af?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Malaga
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:21

Jeg er bosat i Malaga så det er vist lige meget. Jeg vil under alle omstændigheder skulle rejse til et initielt møde og klare resten via skype

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07

Hej Claus,

Jeg har sendt dig en mail vedr. oplysninger om designeren. Jeg kunne selv være interesseret i at benytte ham, hvis du ikke er og vil derfor gerne i kontakt med ham. 

Fra Malaga
Tilmeldt 15. Aug 06
Skrevet kl. 14:53

Hej Tommy,

Jeg har sendt ham tråden så hvis han er interesseret vil han forhåbentlig kontakte dig. Jeg skal mødes med i næste uge og skal nok meddele ham at du kunne være interesseret i at benytte ham.

Med venlig hilsen

Claus

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 15:10

Rigtig stilfuldt og pænt design.

mvh

Morten

www.industribasen.dk industribasen.dk handelsportal for industrien

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 15:57

Super brugervenligt. Det er meget mere end anbefalelsesværdigt.Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17

Clauss:
Jeg har sendt ham tråden så hvis han er interesseret vil han forhåbentlig kontakte dig. Jeg skal mødes med i næste uge og skal nok meddele ham at du kunne være interesseret i at benytte ham.

Hej Claus,

Mange tak for det, så venter jeg og ser hvad der sker :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:55

Hej Claus

Da jeg lige tjekkede det nye design ud uden at læse videre blev jeg helt bange for at du ville bruge det!

Men efter at have læst din egen mening om det blev jeg glad igen :) Jeg beskæftiger mig med grafisk design strot set hver eneste dag og kan kun sige én ting om den nye design .. Jeg hader det Smile regner med at du gerne vil have et ærligt svar hehe

Det kan dog aldrig være spildt arbejde for du kan lærere en del af dette "forgæves" forsøg. Nu ved du nok lidt mere om hvordan du gerne vil have det :)

Min vurdering 

Negativt:

• Siden har absolut INGEN "personlighed". (LÆS: "web 2.0"looket er ikke sejt/godt/flot til ret mange hjemmesider.. Tænk nu på hvad hjemmesiden skal signalere)
  • Siden signalere i meget ringe grad det den burde: Rejser, Ferie, Hygge osv.
  • Det hele ligner for meget en eller anden template/skabelon der bare er tilpasset (siger ikke at det er det, men at det LIGNER det)
  • Der er for meget data på siden. Hvorfor så meget nede i bunden af forsiden? tvivler på at der er nogen der sidder og læse alt det igennem for at finde et bestem navn eller lignende
  • Der burde være flere billeder fra feriestedet i stedet for alt muligt kedeligt standard stuff
  • Din hjemme side skal gøres simplere. Ikke i funktion, men i udseende
  • Logo???? (hvem sagde branding?Whisper)
  • Farvevariation. Alt for meget blå. Brug farverne til at katagorisere information, så bliver siden mere spændende og nemmere at overskue :)

Posivit

• Menuen til venstre er mere overskuelig end på den gamle side
  • Det er nemmere at vælge sprog

Du fik det uden filter. Det er sådan jeg helst ville have haft det hvis det var mig :) Jeg håber du finder en der kan levere et godt produkt til dig. Jeg har desværre for lidt forstand på programering til at kunne løse en opgave som den her, men hvis du vil have lidt ærlig kritik så er det bare at skrive så skal jeg med glæde se på det...

Mvh René Wellejus

renew@webspeed.dk

Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:19

Synes også det er blevet rigtig flot Yes

Fra Malaga
Tilmeldt 15. Aug 06
Skrevet kl. 22:06

Hej med jer alle,

Det har virkelig været en overvældende respons jeg har modtaget på mit indlæg om design. Og jeg har faktisk pga jer taget mit førte designforslag til efterretning og lavet det fuldstændigt om.

Hvad siger i til dette her i stedet:
http://www.spain-holiday.com/designtest/Webdesign_front_neo12b_new.jpg

Jeg ser frem til at høre fra jer

Med venlig hilsen

Claus Sørensen

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)