Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Usability

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der foreslag/kommentarer til usability/brugervenlighed på dette site www.mink-pelse.dk

mvh

Christian

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:45
Hej Christian,

Her er lige hvad der falder mig ind:

- De to venstre menuer - bør produkterne ikke være øverst, og information nederst?
- Menuen er blå i blå - det giver automatisk mindre kontrast, hvilket kan være et problem på dårligere skærme.
- Når jeg går ind i en kategori, ser et produkt og teksten "Læs mere" kigger jeg overhovedet ikke hvad der står før. Jeg var derfor ret overrasket over at komme til en side med lån, istedet for en side med den fulde produktinformation og flere billeder. (den man kommer til ved at klikke på billedet eller overskriften)
- Når jeg lægger en vare i kurven, står der (qty 1) i kurven, kan vi ikke lige få den på dansk :)
- dankort, dankort dankort!
- Hvorfor skal brugeren tage stilling til et felt der hedder "stat" - sælger du meget i USA?
- Jeg kan ikke finde dine salgs- og leveringsbetingelser?
- Hvor står der noget med leveringstid og måde?

Håber du kan bruge det til noget!

Mvh.
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:38

Udover det andet indlægs kommentarer har jeg disse:

De blå menuer hænger farvemæssigt ikke sammen med resten af shoppen, det gør designet "billigere" - foreslår matchende farver. For store skrifttyper efter min smag. En mere elegant Font ville også gøre underværker

Med det farvevalg kan den blive ret elegant, hvilket også vil harmonere med udvalget af varer.

Minikurv? Er det en lille indkøbskurv

Har desværre ikke så meget tid lige nu, men jeg vender måske tilbage...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)