Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance C++ udvikler søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg er på jagt efter en dygtig C++ udvikler, der kan hjælpe mig med at udvikle en handgrabber til fem pokerklienter. Handgrabberen skal suge informationer ud frontend (ved identifikationer af de grafiske elementer i spilvinduet).  Vi har et eksempel på, hvordan andre har lavet en lignende handgrabber før. Vi estimerer, på baggrund af vores research, at det vil tage 1-2 måneder at udvikle og vil koste 200.000-250.000 kr. - med forbehold for et endeligt budget og en fast tidsplan først kan etableres efter R&D fra udviklerens side.  

I er velkomne til at komme med spørgsmål eller bemærkninger. Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Bedste hilsner

Andreas

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:12

Har i en eksisterende kodebase i C++? Hvis ikke hvilken baggrund har i så for valg af C++ som udviklingssprog?

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:23

Nej, vi har valgt C++, da det skal være et hurtigt system. Vi tager ikke Python, da det er langsommere (vi har tjekket).

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:00

Min programmør har 12 års erfaring med C/C++.

Jeg vil gerne høre nærmere om jeres ide og se en specifikation.

Send gerne noget på: rsk@glasir.dk eller ring på 31100133

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:03

abh:

Nej, vi har valgt C++, da det skal være et hurtigt system. Vi tager ikke Python, da det er langsommere (vi har tjekket).

Det er der mange andre udviklingsplatforme der også kan klare, f.eks. C, C#, Asm eller så godt som et hvilket somhelst andet kompileret sprog. Men giv mig et kald på 70 220 627, evt. allerede iaften. Så kan vi se på det.

Vi har dygtige folk indenfor både C++ , C# og C.

Hvem har desuden snakket om Python?

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:35

Hej Andreas,

Hvis du ikker kommet igang endnu. Kan vi godt lave noget C++ til dig.

Vi kan kontaktes via email på information add klonk.biz..

MVH

Christian / K:L:O:N:K

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:09

Hej Andreas,

Jeg er interesseret i at høre mere om dit projekt.  Jeg kan leverer i VC++, C++ eller C# (som nok vil være at fortrække). Jeg kan kontaktes på peter.skouhus@1902software.com eller ved at ligge en besked her.

Dit budget lyder højt, men det kan vi jo tale om hvis vi kommer videre. 

Med venlig hilsen,

Peter

Om 1902

1902 er et Dansk ejet og ledet software firma i Filippinerne som blev stiftet i 1998. 1902 arbejder primært med udvikling af Internet applikationer programmeret i Visual Stuido (C#), ActiveScript (Flash) eller PHP (Typo3 og Joomla). Udover meget kompetente software udvikler råder 1902 ligeledes over kompetente ressourcer inden for planlægning og projekt styring.

Fordelen ved 1902 er bl.a: Vi har gode kompetencer, vi er proces orienteret, vi har stor erfaring, vi arbejder 45 timer om ugen, vi koster mindre og vi arbejder forskudt således at hvis du beder os gøre noget om aftenen før du går hjem er det ofte færdig næste dag når du kommer på arbejde.

1902 er Microsoft Certified Partner samt medlem af IT Brancheforeningen.

Du kan læse nogle Danske referencer her:
http://www.1902software.dk/site/309/referencer.aspx

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)