Jeg er på jagt efter en dygtig C++ udvikler, der kan hjælpe mig med at udvikle en handgrabber til fem pokerklienter. Handgrabberen skal suge informationer ud frontend (ved identifikationer af de grafiske elementer i spilvinduet). Vi har et eksempel på, hvordan andre har lavet en lignende handgrabber før. Vi estimerer, på baggrund af vores research, at det vil tage 1-2 måneder at udvikle og vil koste 200.000-250.000 kr. - med forbehold for et endeligt budget og en fast tidsplan først kan etableres efter R&D fra udviklerens side.
I er velkomne til at komme med spørgsmål eller bemærkninger. Jeg glæder mig til at høre fra jer.
Nej, vi har valgt C++, da det skal være et hurtigt system. Vi tager ikke Python, da det er langsommere (vi har tjekket).
Det er der mange andre udviklingsplatforme der også kan klare, f.eks. C, C#, Asm eller så godt som et hvilket somhelst andet kompileret sprog. Men giv mig et kald på 70 220 627, evt. allerede iaften. Så kan vi se på det.
Jeg er interesseret i at høre mere om dit projekt.
Jeg kan leverer i VC++, C++ eller C# (som nok vil være at fortrække). Jeg kan kontaktes på peter.skouhus@1902software.com eller ved at ligge en besked her.
Dit budget lyder højt, men det kan vi jo tale om hvis vi kommer videre.
Med venlig hilsen,
Peter
Om 1902
1902 er et Dansk ejet og ledet software firma i Filippinerne som blev
stiftet i 1998. 1902 arbejder primært med udvikling af Internet
applikationer programmeret i Visual Stuido (C#), ActiveScript (Flash)
eller PHP (Typo3 og Joomla). Udover meget kompetente software udvikler
råder 1902 ligeledes over kompetente ressourcer inden for planlægning
og projekt styring.
Fordelen ved 1902 er bl.a: Vi har gode kompetencer, vi er proces
orienteret, vi har stor erfaring, vi arbejder 45 timer om ugen, vi
koster mindre og vi arbejder forskudt således at hvis du beder os gøre
noget om aftenen før du går hjem er det ofte færdig næste dag når du
kommer på arbejde.
1902 er Microsoft Certified Partner samt medlem af IT Brancheforeningen.