Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO passer dette?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har fundet en hjemmeside der skriver omkring SEO, og har læst en del artikler igennem for at lære lidt mere omkring dette emne.

På siden http://www.seocentral.com/ står der (oversat til dansk):

Vær sikker på din titel er kort og indeholder søgeord, og søgeord er relevante for denne særlige websideSørg altid for, at dine søgeord er medtaget i titlen på side (<title> dit søgeord her </ title>), i overskrifter (<h1> dit søgeord her </ h1>) med fed (<b> søgeord her </ b>) og i kursiv (<i> søgeord her </ i>) tekst, og i Deres domænenavn og / eller URL hvis det er muligt.

Passer det så at hvis man bruger fed, og kursiv, så bliver ens søgeord "fremhævet i søgemaskinen".

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:55

Ikke fremhævet rent visuelt på SERP, men det skal nok forstås, at det på linie med H1 etc. kan vise Google at dette/disse ord er særligt vigtige for brugeren og dermed også for Google.

Tilmeldt 12. Sep 07
Skrevet kl. 21:27

Okay, men så er det vel også en god idé at fremhæve dem, da søgeord er vigtige ord på hjemmesiden?

Altså hvis man sælger paraplyer, så er det vel også vigtigt paraplyer står i overskriften og ligeledes i fed skrift i teksten?

Har jeg forstået det rigtigt? Vil helt ikke have problemer med google og de andre søgemaskiner.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:09

Se denne søgning. Søgeordet indgår i både titel og beskrivelse (og en hel masse andre steder på sitet). Google ræsonnerer at det nok lige er det, som du leder efter....hov, var det ikke mig, der var #1 der, det tror jeg da nok, det var Cool

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 22:30

Hej Jonas

Du får ingen problemer med søgemaskinerne, hvis dine søgeord indgår naturligt i de forskellige elementer på hjemmesiden (title, description, keywords, filnavne, alt-tekster, H-tags, anker-tekst og titles i links, URLen, brødteksten osv...) Held og lykke med din SEO Yes 

Tilmeldt 12. Sep 07
Skrevet kl. 08:44

Tusind tak for jeres hjælp.

Jeg vil til at igang med at lave lidt SEO på den måde så, så jeg kan få flere besøgende :)

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 13:02

Jonas, jeg kan kun anbefale at du læser endnu mere om SEO. Det er vejen frem og den måde de fleste af os har lært det på. Et hint er at begynde at læse om hvordan du får andre sider til at linke til dine, da dette har en stor effekt hvis det gøres rigtigt.

Held og lykke med det.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)