Jeg har netop startet min egen lille virksomhed som tekstforfatter. I den forbindelse har jeg lavet to visitkort, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilket et af dem, jeg skal vælge. Derfor ville det være herligt med nogle kommentarer og gerne lidt konstruktiv kritik, hvis du har tid. Du kan downloade dem på www.joel.biz/Visitkort1.jpg og www.joel.biz/Visitkort2.jpg Tak for hjælpen! Mange hilsner Joel |
Hjælp! Hvad synes du om mit visitkort?
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Når du opretter en tråd, er det muligt at vælge om det skal være et debatindlæg eller spørgeskema - med et spørgeskema kan du lettere får overblik hvor mange der foretrækker det enkelte kort (da det jo vises som søjlediagram). 1'eren er for kedelig men 2'eren er alt for uoverskuelig - mit bud vil være enten at kigge på de eksempler der er rundt omkring, eller vælge 1'eren. www.laserprint.dk har en række eksempler på visitkort de har lavet til kunder.
|
Hej Joel, Nu er jeg ikke grafiker, men jeg syntes klart bedst om visitkort 2. Her har du lavet noget som jeg aldrig har set før. Det er sådan et visitkort jeg ville vise til andre hvis jeg havde fået det af dig.
Det ville, efter min mening, være endnu bedre hvis du kunne arrangere din tekst sådan at dine personlige oplysninger stod lidt pænere f.eks venstre eller midter-stillet. Måske det ikke kan lade sig gøre, men det ville skabe lidt mere ro syntes jeg. |
Hej Joel Jeg vil da gerne komme med min kommentar. Efter første hurtige blik på de to visitkort var jeg ikke i tvivl om at 1''eren var bedst, nr. 2 var der for meget tekst til at kunne se hvad det drejede sig om. Men da jeg så læste teksten på de to visitkort, så var jeg ikke meget klogere efter at have læst den første, fik jeg det i hånden ville det ryge ned i stakken til alle de andre, men teksten på nr. 2 fangede, og gav mig lyst til at kontakte dig for at høre mere.
Det kan være at jeg gør det på et tidspunkt, min webbutik mangler tekster der sælger.
Hilsen |
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
Tak for hjælpen alle ... |
1''eren er jo mest almindelig... 2''erne bliver du husket for... omend jeg måske lige vil korrigere teksten en gang... og som du gør fremhæver væsentlige detaljer, som navn, telefonnummer.... Fin idé med 2´eren...
Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Jeg syntes helt klart at det første er bedst...! Ciao svea |