Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo design

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Fik du mine priser på logo mv.?

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:37

Hej René

Jo, det kan jeg da. Har sendt dig en email.

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 08:51
Hej Helle, Har du fundet én til at lave dit logo?

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:46

Hej alle

Tak for de mange tilbud der er kommet - de fleste af jer har jeg haft kontakt med via mail og privatbeskeder.

Jeg har pt sat logo på stand-by indtil jeg har fundet det helt rigtige firmanavn, men indtil da vil jeg kigge på de mange tilbud jeg har fået ind samt det arbejde som de forskellige har lavet tidligere.

Mvh. Helle

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:17

Godaften Helle.

Selvom din logo pt. er på stand-by, vil jeg ikke snyde dig for muligheden for et arbejde med InMoto.

Har gennem tiden arbejdet for folk indenfor alt lige fra mad til mode og en stor vifte af andre iværksættere.

Som regl fungere et samarbejde således at vi tager os en dybdegående snak om dine værdier, ideer og mål med din visuelle fremtræden . Dette kan enten foregå over telefonen eller en kop kaffe.

Derefter udarbejdes der 3 logo typer, hvorefter der, hvis du ønsker det, bliver arbejdet videre med den ene.

Du er mere end velkommen til at kigge på  nogle af de referencer der ligger på www.inmoto.dk. Ellers kan du  sende mig en mail (brian@inmoto.dk) eller stikke mig et kald på 6130 6656.

Glæder mig til at høre fra dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:58

Hej Helle

Når vi får til opgave at udarbejde et logo til din virksomhed, modtager du tre forslag, hvorefter vi arbejder videre med det forslag, du  foretrækker.
Når det endelige design foreligger modtager du en CD med dit nye logoi diverse  filtyper til brug for tryk, print og netpræsentationer – både i farve og sort/hvid.

Se vores referencer på www.zuccez.dk

MVH
Ann

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)