Jeg har brug for et logo til en rideudstyrsbutik, og søger derfor nogen der vil kunne lave et flot og stilfuldt logo (eks. hest) til en rimelig pris (maks. 5000 kr.). Jeg har allerede en idé til hvordan logoet kunne se ud, men jeg ser gerne et par udkast der ikke er lavet ud fra min egen idé. Der er ikke fundet et navn til butikken endnu, så logoet skal kunne laves uden butikkens navn, men der kan evt. findes en skrifttype der vil passe godt til logoet. Jeg har i januar bestilt og betalt et logo hos Trofo.dk, men det er der ikke rigtig kommet noget ud af. Jeg har trods flere henvendelser ikke hørt fra dem i et halvt år. Jeg forventer et tæt samarbejde og en god kommunikation, og så vil jeg gerne høre hvilken tidshorisont jeg kan forvente inden det færdige logo foreligger. Jeg ved godt at det ikke nøjagtig kan siges, men et lille praj ville være fint. Håber at høre fra jer hvis I mener, at I kan løse min opgave :-) Mvh. Helle
|
Hej Helle
Hvis du sender din mail-adresse til bho@h-pu.dk, så kan jeg sende dig nogle ideer på hvordan dit logo kunne se ud.
Mvh
Bjarne Hechmann Olsen
H-PU