Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spørgsmål til tekstil trykkere

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligner ikke nogen har svaret dig..

Skabelon eller en rammen, ved 1 farves tryk. kan genbruges ja.

En ramme pr. farve. ved traditionelt tekstiltryk.. tryk med kopimaskiner og transfer osv. krakelere typisk efter senest et år..

Meget enkelte specielt fremstillede transfer holder længere.

Kvalitets t-shirts.. tag som minimum. 145g t-shirts og en importør du stoler på, så er du godt på vej.
Priserne på tryk kan svinge en del, men regn med at en seriøs trykker tager tæt på 20 kr pr. tryk optil en ca. 30 stks. og en 200-300 stk burde ligge omkring 7-10 kr. stk Ved 1 farvet tryk og (Ikke transfer)

Håber det hjalp dig

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

K. T. Glasdam:

Hvor god bliver kvaliteten så? Det skal jo ikke være noget som krakkelerer efter første vask.

Jeg må indrømme at jeg ikke havde overvejet at trykke selv. Det lyder som en dyr investering, men kunne selvfølgelig godt gå hen og blive det billigste i længden, hvis det bliver til noget. I første omgang tror jeg dog jeg vil lade andre gøre det, for ikke at skulle stå med for meget :) Så må det lige koste lidt ekstra. Men jeg vil da bestemt kigge på det.

Kontakt mig på 60740696 eller info@becauseaps.dk. jeg kan både hjælpe dig med eget trykkeri og få t-shirt lavet billigt og godt

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)