Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til hjemmeside opbygning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg ligger inde med en ide, jeg gerne ville prøve at fuldføre.

For at dette kan lade sig gøre, skal jeg bruge en hjemmeside med diverse funktioner.
Jeg har desværre ikke selv nogen ekspertise inden for dette område og ej heller et realistisk
overblik over hvad en sådan evt. ville koste.

Den skal kunne deles op i forskellige segmenter/grupper, således at man kan tilkøbe abonnement
til en eller flere grupper. Efter købt adgang, skal man kunne søge i en database med personinfo.personinfo skal bestå
af profiler oprettet af forhåbentlig rigtig mange mennesker, som man så kan søge i når man først har betalt adgang. 
Personinfo skal kunne oprettes af alle fra hjemmesiden, og indeholde fotos, beskrivelse, skal kunne sortere i forskellige
kriterier, således at de der har købt adgang, kan søge i/efter disse kriterier. Det skal indeholde en form for booking system,
og skal kunne opdateres af brugerne med logon.  

Adgang skal kunne købes online.
Profiler/personinfo skal ikke kunne være aktive før godkendelse.

Det er ikke en dating side, skal så lige nævnes, kan godt se ved nærmere efterlæsning, at det kunne lyde som en sådan :-)

Hmm.. En kort beskrivelse som jeg håber kan danne et lille indtryk, er der nogen der evt. kan lave en sådan og har en ide om hvad
en pris ca. vil løbe op i ?

På forhånd tak..

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:23

Hej

Jeg er uddannet designer og modelkonstruktør og driver mit eget lille firma. Jeg har en rigtig god kollega som har samme uddannelse som jeg selv men hun laver også hjemmesider og andet grafisk arbejde da hun også er uddannet grafiker. Hendes prisniveau er meget rimelig og så gør hun eksakt som hun bliver bedt om. Dvs. ingen smarte og ikke aftalte tiltag. Du kan jo prøve at kontakte hende for et uforpligtende tilbud. Hendes adresse er www.rankadesign.dk og bliv ikke overrasket når du ser hjemmesiden for hun er jo designer........

Håber at det kan hjælpe dig videre.

Doris Vestergaard Design.

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 11:56

Hej.

Når du nu selv er inde på at det lyder som en dating portal, så prøv at overvej, hvorvidt du ikke kunne modificere et dating webportal system til at passe til dine behov.

Dermed kan du måske undgå, at alt skal skrives/programmeres fra hånden, men i stedet kan du levere programmøren et dating system, som du ønsker tilpasset til dine behov.

Bare lige en tanke.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:55

Martin Kragh:

Dermed kan du måske undgå, at alt skal skrives/programmeres fra hånden, men i stedet kan du levere programmøren et dating system, som du ønsker tilpasset til dine behov.

Og gøre dig selv en bjørnetjeneste? Hvis endelig det skal laves som du foreslår skal programmøren som minimum med ind over når du skal skaffe softwaren.

Jeg vil skyde på at der kan laves en god hjemmeside for et sted mellem 75 og 150.000 kr excl. moms

Og som Martin foreslår vil en discountudgave kunne laves for en 20-30.000kr hvor der vil være nogle ting som ikke er helt præcis så lækre som de kunne være, men du skal være velkommen til at ringe på 70 220 627 ganske uforpligtende hvis du har nogen spørgsmål. Er ikke på kontoret mere idag men skulle gerne være det klokken 9 imorgen :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:37

Hej

Der er flere elementer i systemet som kræver en nærmere diskussion for at kunne bidrage med et kvalificeret bud.
blandt andet betalingssystemet, som fåes fra 1.000,- til 15.000,- om året.

men jeg vil gerne tage en snak med dig omkring systemet.
Jeg har afsluttet lignende projekter, og kan nok genbruge en del fra disse.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)