Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

officepakken 07

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Har tænkt paa at købe office 07. Ved i om den har multisprog og dertil stavekontrol? Eller skal man bestemme sig til hvilket sprog man vil ha inden køb? mvh anders
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:10
og ja hvis jeg har en laptop og fast computer kan jeg saa instalere den samme office pakke paa begge to?
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:01

prosnic:
og ja hvis jeg har en laptop og fast computer kan jeg saa instalere den samme office pakke paa begge to?

Du kan godt, Microsoft mener ikke du må, så længe du kun bruger den ene af gangen er der tvivl om hvorvidt Microsoft kan få et krav igennem.

Dvs. du kan roligt gøre det hvis du kun bruger laptoppen og den stationære computer selv og således aldrig har programmet igang på de to computere samtidig, men glem alt om at bruge det for at omgå copyright el. lign.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 09:31

Hej Prosnic
Det kommer an på hvilken version af office du køber, hvis det er en OEM (som følger med computeren og er billigst) Er den maskinafhængig, og der kan være problemer med at installere den på en anden maskine (den er "låst" til denne maskine).

Så vil du ved aktivering måske få at vide at du ikke kan aktivere den da den er installeret på en anden maskine.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)