|
Hej Aminoer Jeg er en frisk ung fyr der søger en masse freelance arbejde, jeg er uddandet og har godt 1år og 6mdrerhvervserfaring bag mig, jeg har kendskab til en række programerings sprog som (X)HTML, CSS, PHP, JavaScript, XML, MySQL ( SQL ). Jeg kan også godt løfte opgaver omkring SEO ( søge maskine optimering ) hvis dette skulle vække intresse, selve mit CV kan jeg sende til dig hvis du søger en freelancer til at løfte din opgave, time prisen er 250kr + moms i timen. Evt. skriv her eller skriv en besked til mig her inde så kan vi snakke sammen, er der et spicelt mål du ønsker at have løfet inden for web programmering så kan vi altid snakke om det er nået jeg kan løfte for en remligt beløb. |
Hej,
jeg har to mulige projekter.
1) omdanne eksisterende webshop (scannet løsning) til en mere fleksibel løsning og med nyt design. Jeg forestiller mig nok at der skal tages udgangspunkt i et Open Source CMS, oscommerce, magento, joomla eller helt fjerde. Er det noget du har erfaring med ?
2) opbygning af portalløsning fra bunden i et CMS system. Jeg kan nok bedst beskrive det ved at det er en portalløsning i stil med avisernes nyhedsportaler, inkl. bannerannoncering, forum, e-mail respons, nyheder sant en del andet.
Er det noget du mener at kunne løfte og i hvilke programmer / software er du erfaren ?
Mvh
Kramer
Bliv gratis medlem