Hej Jeg ville lige høre, om der er nogen, der kender til eller har en liste over nogle portaler, hvor det kan være fornuftigt at stå. For jeg ville jo gerne bare melde os til en række portaler, men jeg ved ikke lige, hvordan jeg opdager, om det er redirects eller ej, for så er det noget med, at man skal passe på, som jeg hører det.
Med de venligste hilsener
Søren |
Portaler, hvor man kan få sit link på
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
Hej Rasmus Mange tak for det hurtige svar.
Søren |
Ja, det var jo simpelthen for at komme til at stå stærkere på google. Så skulle der jo nogle ensidige links til. Men jeg kan jo som sagt forstå, at man skal være opmærksom på de portaler, der har redirect. Med de venligste hilsener
Søren |
Google kikker på links der : Har høj rankning
Er relateret til dit site
så det er alså ikke kun et spørgsmål om ukritisk at tilføje links.
|
Med venlig hilsen
Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk
Tak for det. Er der nogen ulemper ved at tilføje sit site til portaler? Hvor starter man så at sige. Kigger man bare under "tilføj link" på google, og så udvælger man dem, man helst vil på. Vi er igang med den helt store google-styrkelse igennem links, så alt hjælp er virkelig kærkommen.
På forhånd tusind tak.
Søren |
|
Hej Søren Kristensen Det kan Du læse om på gSEO hvor jeg har forklaret hvordan Du kan spotte og undgå linkportaler der bruger redirects. Du skal se efter, om linkportalen vender alle links "mod sig selv", og ikke linker direkte til de hjemmesider der er optaget på linkportalen! |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)