Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift til no frames.. Need help...!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi er efterhånden kommet til den konklusion at vores netshop www.greenen.dk skal laves om til at køre uden frames.

Jeg kan se og læse mig frem til at Dandomain Version 5.5 som vi bruger kan justeres om således at den kører uden frames, men da jeg ikke er hurtigste knallert på havnen (lige på det område i alt fald :-) så kunne jeg godt bruge lidt hjælp. Er der nogen der kan hjælp med at ændre vores shop? Evt. et firma, eller en der har en super overskulelig guide til hvordan man gør...

På forhånd tak

Peter Laursen

www.greenen.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 14:33

Hej Peter

Skal lige forstå dig rigtigt, kører i Dandomains Version 5.5 løsning nu, bare med frames?

Hvis, er det utroligt nemt at skifte mellem frames og noframes:

1. Log ind til dit administrationspanel.
  2. Klik på"opsætning" i menuen i venstre side.
  3. Du har nu 5 faneblade at vælge imellem i toppen. Du skal trykke på den der hedder "Layout".
  4. Nederst på denne side har du nu en undermenu der hedder No frontend (noframes)
  5. Kryds/tick nu det punkt af der hedder "Ny frontend (noframes) Fælles for alle sprog", så den er aktiv.

Hvis du stadig ikke kan finde ud af det, så skriv lige igen. Men som sagt, det burde være ganske nemt.

Med venlig hilsen

Jean-Michel 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 14:45

Ja vi kører i forvejen DanDomain Version 5.5.

Det er dog ikke lige så let som du skriver, for ved at følge ovenstående instruktion er det kun "midten/forsiden" af shoppen der kommer frem når man taster www.greenen.dk. Alle produktkatagorier samt logoer til højre og billede i topppen samt topmenuen er væk - de skulle jo gerne følge med.

Ovenstående instruks er helt sikkert en del af det man skal gøre, men hvordan får jeg resten af shoppen til at være synlig.. (?)

med venlig hilsen

Peter Laursen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:17

Hej Peter

Der er altid noget der driller ved konverteringen til 5.5, især når man er gået ud over standard skabelonerne. VI har rigtig meget erfaring med DanDomain, stort set alle vores kunder kører med den løsning. Så er problemet ikke løst endnu er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os. Vi kan endvidere hjælpe med dig med salgsoptimering og mersalg, effektmåling, designoptimering og alt det tekniske. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 11:02

Hej Henning,

Problemet er ikke løst - så jeg sender dig lige en mail :-)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 13:41

Undskyld jeg lige spørger, men har DanDomain slet ikke noget support på deres produkt som kan hjælpe med sådan et problem her? Eller er det virkelig noget man skal købe sig til hos et helt 3. firma?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:40

Greenen.dk:

Hej alle,

Vi er efterhånden kommet til den konklusion at vores netshop www.greenen.dk skal laves om til at køre uden frames.

Jeg kan se og læse mig frem til at Dandomain Version 5.5 som vi bruger kan justeres om således at den kører uden frames, men da jeg ikke er hurtigste knallert på havnen (lige på det område i alt fald :-) så kunne jeg godt bruge lidt hjælp. Er der nogen der kan hjælp med at ændre vores shop? Evt. et firma, eller en der har en super overskulelig guide til hvordan man gør...

På forhånd tak

Peter Laursen

www.greenen.dk

Hejsa Peter,

Jeg har lige været lidt væk fra Amino.dk men hjælper dig med glæde hvis du forsat har problemer. Sådan en konvetering burde kunne klares på eftermiddag.

Jace:

Undskyld jeg lige spørger, men har DanDomain slet ikke noget support på deres produkt som kan hjælpe med sådan et problem her? Eller er det virkelig noget man skal købe sig til hos et helt 3. firma?

Hej Jace,

DanDomain skal du blot se som et software virksomhed, ligesom du køber et stykke software fra Microsoft, f.eks. C5.

Selvfølgelig hjælper Microsoft hvis der er tekniske fejl, men hvis du ønsker at fin-tune deres program så er du nødtil at tage fat i en 3. part - hvis du altså ikke selv har snilden og tiden til det.

Lige som Microsoft har DanDomain også nogle udvalgte partnere til at hjælpe med DanDomain webshop, deriblandt webbureau : cygnet

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 12:37
Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 13:42

Hej,

Ellers tak for de gode tilbud. Jeg har fået en af Dandomain's sambarbejdspartnere til at klare opgaven for mig. www.greenen.dk er nu konverteret og kører uden frames. Big Smile

Jeg fik www.cyklopstudio.com til at klare ærterne for mig. Venlig behandling, så De kan klart anbefales.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:15

Ser flot ud.

Lækkert site i har.

For at forbedre jeres placeringer i google, vil jeg anbefale jer at kigge på jeres titler på de enkelte sider (et af de vigtigste parameter i forbindelse med optimering).

Det er ret let at gøre - under Opsætning > Sprog

F.eks. kunne det se sådan ud:

Varekort:

Køb [[ProdName]] - [[ProdNumber]]. Golftudstyr købes på Greenen.dk

Vareliste:

[[CatName]]. Golfudstyr fra [[CatName]].

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)