Forslag til ændinger/forbedringer imødeses gerne til www.mink-pelse.dk mvh Christian |
Hej Christian
Denne her må jeg bare kommentere på, he he.
Synes umiddelbart at siden virkede bekendt i dens design og opbygning indtil jeg da også undersøgte sagen, og jo det er jo den gode hr. Lasse Larsen der har været på spil. (Du må hilse ham fra Jean-Michel)
Som sædvanlig synes jeg han har lavet et meget brugervenligt design som er nemt og overskuligt og behageligt for øjnene at se på.
Kan se i har tænkt en del over menuen og må sige at den virker interessant/fængende og jeg får lyst til at klikke videre.
Og så har han igen brugt idéen om at man kan få "på prøve" som er en rigtig god idé.
Det er ingen hemmelighed at det ikke er det flotteste og og smarteste design som der er lavet, men det er jo også en del af Lasse´s "filosofi" så vidt jeg husker, at det skal være enkelt uden dikkedarer. Det gode er at det virker, og det kan ikke diskuteres!
Hvis jeg skal komme med kritik til ændringer/forbedringer som du jo beder om, så forstår jeg ikke lige at man skal registrere sig hos PayPal for at købe hos dig. På vores egen side www.DesignerUre.dk har jeg fået det lavet sådan at man kan man betale via PayPal uden at tilmelde sig. Samtidig føler jeg det er en begrænsning at at man ikke kan betale med Dankort på jeres side (som følge af at man kun kan bruge PayPal som kreditkortbetalingsmetode). Det vil i unægteligt miste kunder på.
Omkring billeder så viser de pelsen fint.
Omkring beskrivelsen af de enkelte pelse, så synes jeg der skal gøres meget mere ud af det. At skrive f.eks "hellang pels. Fin stand." sælger ikke ligefrem dyret. Er noget uinspirerende. Put nogle flere detaljer og viden ind i beskrivelsen samt noget storytelling. De besøgende skal lokkes/fristes til at købe.
Og så til sidst lidt gode råd. Download Martin Thorborgs E-Pusher light, eller køb den fulde udgave og læs den. Køb Perry Marshall's bog om Adwords: www.perrymarshall.com. Med disse to e-bøger kommer du langt.
Du må ha' held og lykke med din nye webshop.
Med venlig hilsen
Jean-Michel