Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af pelse online

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Forslag til ændinger/forbedringer imødeses gerne til www.mink-pelse.dk

mvh

Christian

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 05:44

Hej Christian

Denne her må jeg bare kommentere på, he he.

Synes umiddelbart at siden virkede bekendt i dens design og opbygning indtil jeg da også undersøgte sagen, og jo det er jo den gode hr. Lasse Larsen der har været på spil. Smile  (Du må hilse ham fra Jean-Michel)

Som sædvanlig synes jeg han har lavet et meget brugervenligt design som er nemt og overskuligt og behageligt for øjnene at se på.

Kan se i har tænkt en del over menuen og må sige at den virker interessant/fængende og jeg får lyst til at klikke videre.

Og så har han igen brugt idéen om at man kan få "på prøve" som er en rigtig god idé.

Det er ingen hemmelighed at det ikke er det flotteste og og smarteste design som der er lavet, men det er jo også en del af Lasse´s "filosofi" så vidt jeg husker, at det skal være enkelt uden dikkedarer. Det gode er at det virker, og det kan ikke diskuteres!

Hvis jeg skal komme med kritik til ændringer/forbedringer som du jo beder om, så forstår jeg ikke lige at man skal registrere sig hos PayPal for at købe hos dig. På vores egen side www.DesignerUre.dk har jeg fået det lavet sådan at man kan man betale via PayPal uden at tilmelde sig. Samtidig føler jeg det er en begrænsning at at man ikke kan betale med Dankort på jeres side (som følge af at man kun kan bruge PayPal som kreditkortbetalingsmetode). Det vil i unægteligt miste kunder på. 

Omkring billeder så viser de pelsen fint. 

Omkring beskrivelsen af de enkelte pelse, så synes jeg der skal gøres meget mere ud af det. At skrive f.eks "hellang pels. Fin stand." sælger ikke ligefrem dyret. Er noget uinspirerende. Put nogle flere detaljer og viden ind i beskrivelsen samt noget storytelling. De besøgende skal lokkes/fristes til at købe. 

Og så til sidst lidt gode råd. Download Martin Thorborgs E-Pusher light, eller køb den fulde udgave og læs den. Køb Perry Marshall's bog om Adwords: www.perrymarshall.com. Med disse to e-bøger kommer du langt.

Du må ha' held og lykke med din nye webshop.

Med venlig hilsen

Jean-Michel

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:37

Hej Christian,

Lidt spredt skydning med kommentarer:

Dit toplink fører ikke tilbage til forsiden, men hen til en index3.htm-side, som ligner en tidligere version af forsiden.

Du mangler title og description på nogle af dine sider. F.eks. siderne med pelse i en bestemt størrelse. Her ville det nok ikke skade dig med nogle tekster i retning af "køb minkpelse i str. xx", eller hvilke udtryk du nu gerne vil findes på hos Google og de andre søgemaskiner.

Som allerede nævnt af Jean-Michel, bør du også bruge en smule mere krudt på dine beskrivelser af de enkelte pelse. Både for at tiltrække folks interesse, men også for søgemaskinernes skyld. Der må du gerne give dem lidt god tekst at arbejde med. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 11:39

Hej Frank

Jeg kan ikke se at den fører tilbage til index3.htm-side når jeg trykker på toplink? gør den stadigvæk det hos dig?

mvh

Christian

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:35

Hej Christian,

Nu gør den det ikke længere. Netop testet med min Firefox 2. 

Fra Ålborg
Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:54

Selve siden ser ganske rolig ud, dog savner jeg lidt mere dynamis på siden hvor i at du nok som ejer af siden kunne have mulighed for at udføre nogle af dine opgaver meget hurtigere, grunden til jeg siger det er at jeg kan se alle sideren er .html/.htm fil typer.

Blev det kodet i PHP vil du kunne skifte billedere, undersider, produkter, menuer og meget mere dirkate fra et admin interface hvor i det hele vil være meget hurtigere at rette i og endag meget nemere for dig.

Hvis du retter i det nu vil jeg gå ud fra du benytter et program som Microsoft Front Page det kræver du fysisk har filen nede på din computer for at rette i den eller at du kobler dirakte op på FTPen for at rette i din fil, det er ikke så bruger venligt set fra din side af.

I det du har en webshop savner jeg lidt at du måske ikke har dankort undersøttlse i så fald du har det mangler du et dankort logo i toppen som er et krav fra PBS's side hvis det er din udbyder.

Selve idéen med din hjemmeside er helt fantastik men til sidst syndes jeg der mangler en stor del som jeg selv vil kalde dynamisk.

Et forslag til dig er at få din side mere optimert til søgemaskiner også kendt som SEO.

Ellers bliv ved med det gode arbejde.

// Daniel

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 13:56

Hvad kan være årsagen til at den gjorde det? Har jeg slet ingen title og description på nogle af siderne? Jeg er ikke helt klar over hvorledes de sættes ind etc?

mvh

Christian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 14:02

Da det er brugte pelse der er tale om, kommer alle forbi for at prøve pels inden de køber. Ingen har købt direkte via Nettet, hvilket sikkert også ville resultere i en masse returneringer pga forkert størrelse/farve/længde etc. Derfor er Dankort måske ikke så nødvendigt?

Hvordan tænker du på, at den kan optimeres til søgemaskiner?

mvh

Fra Ålborg
Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:09

Optimer til en søgemaskine vil være eks.

at skrive urls som eks. ( domain.dk/side1.html ) kan laves om til ( domain.dk/mink/produkt_title )

overholde W3C standarteren både i XHTML og CSS2

Søre for at der er skrevet de rigtig tags til de forskellige afsnit på siden

og der kan gøres meget mere ved det, helheden er at der vil komme flere besøgene til din hjemmeside ved at du har det rigtig indhold og gode søgeord generalt på din hjemmeside, det er en kæmpe fordel for webshops, uden optimering kan en shop nemt gå hen og have minimale besøgene, hvis man i forvejen har mange besøgne vil du kunne forøge dine besøgene endnu mere.

det med dankort ja hvis de tit og ofte prøver dem inden de køber produktet er det lige gyldigt, trode sådan set at man bare købte produktet online :0)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 14:19

Siden ligger pænt på pelse, minkpelse, mink pelse, minkpels på Google. Jeg bruger også Google adwords hvor den også ligger højt. Hvad betyder "overholde W3C standarteren både i XHTML og CSS2"? gør jeg ikke det, hvilke konsekvenser har det?

mvh

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)