Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du have en iPhone 3G?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hhm, ser bestemt interessant ud. Troede først det var en Apple-Mac-ting kun til Mac-platformen.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ipod touch og den syncer fint med outlook (kalender, kontakter osv.) igennem itunes.

Gid man kunne få en adapter så man kunne sætte sit 3 modem til ens ipod touch Smile

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
iPhone fungere fint sammen outlook, der er jo også indbygget Microsoft exchange! Ronniks: ja, det kunne da være meget fedt! Mon ikke det kommer i iPhone 5G hehe iPhone 5G: HD Wireless audio Mega holdbart batteri 50 gram 160 GB Uridselig Kunne være fedt! Dog tror jeg der går lang tid før vi ser det ;-) Edit: Skrevet på min iPhone, som ikke kan håndtere amino skift ;-)

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt en iPhone 3g how Telia. Det gjorde jeg den fredag morgen hvor den blev released.

Jeg købte den over deres webshop. Ud over siden var mega belastet og det tog ca 30 minutter

at komme igennem, så fungerede det ret godt. Men det skulle vise sig at det også var det eneste

der fungerede.........

 

Jeg modtog en ordrebekræftelse 15 minutter senere, hvori der var et PDF dokument med en fuldmagt

til nummerporteringen, som jeg skulle underskrive og sende tilbage hurtigst muligt. Jeg skrev den med

det samme ud, underskrev den og faxede den tilbage.I samme mail stod der at jeg havde fået et midliertidigt

nummer, som ville virke med det samme, når jeg fik den tilsendt.

 

Så er det jo bare at vente med længsel....

 

Jeg fik den allerede mandagen efter! Fedt nok, så skulle der leges...

 

Men nej, nummeret fungerede desværre ikke! Jeg ringede ind til Telia og spurgte hvorfor det midlertidige

nummer ikke virkede. Telia support forklarede sig med at der var tryk på oprettelserne og der ville gå 48

timer. Fair nok tænkte jeg. Om onsdagen sker der stadig intet. Jeg sender en mail til dem om morgenen,

omkring fyraften har jeg stadig intet hørt, så jeg ringer til dem og snakker med en Telia supporter. Supporten

forklarer mig, at jeg ikke kan findes i systemet, men det kan være pga. at jeg ikke fik frasagt min fortrydelsesret

på deres webshop. Dette ville påvirke at intet vil blive aktiveret før efter de 14 dage. Jeg kunne ærligt talt ikke huske

om jeg blev spurgt noget om det, da jeg bestilte den. Desuden kunne denne supporter heller ikke fortælle mig om 

de havde modtaget min fax med fuldmagten. Det er nu 5 dage efter jeg bestilte den!  Supporteren kunne ikke rigtigt

hjælpe mig, da jeg havde bestilt den over deres webshop... Så jeg skulle have fat i deres specielle webshop support.

 

Fair nok, jeg skriver en lang mail til deres webshop support og forklarer alt om forløbet samt alle relevante informationer.

Jeg oplyser ud over det, at jeg frasiger mig min fortrydelsesret. For at være på den sikre side, faxer jeg lige fuldmagten ind

igen, i tilfælde af at den er blevet væk, samt benytter deres formular på deres site som er beregnet til at frasige sig den

fortrydelsesret.

 

Alt skulle være på plads?

 

Onsdag aften, intet nyt, torsdag morgen intet nyt, torsdag middag, intet nyt, torsdag aften stadig INTET nyt.

Jeg begynder at blive ret utålmodig....

 

Jeg ringer til Telia support igen om fredagen. Jeg får fat i en supporter som lyder ret opgivende. Han bruger lang

tid på at søge på mine informationer. Efter 10 minutter spørger han stille og roligt efter mit navn, adresse osv osv.

Jeg spørger lidt nysgerrigt ind til hvad han skal bruge de informationer for og finder til sidst ud af, at jeg slet ikke er

blevet oprettet!!!!!!!

 

Okey jeg er mildest talt pissed off!! 

 

Han prøver på at berolige mig, han forsikre mig om at jeg nu er lagt rigtigt ind i systemet og at det nu bare burde køre.

Jeg får et reference nummer som jeg kan oplyse til Telia support hvis uheldet skulle være ude så de kan se præcis hvad

der er sket!! Ja okey, what ever works for them. Jeg får af vide at nummeret MEGET gerne skulle være aktiveret kl 12 næste

dag, altså om lørdagen. Altså over en uge efter jeg har bestilt telefonen.

 

Desværre har jeg ikke mulighed for at kontrollere om den kommer til at virke igen før søndag aften. Men jeg var fortrøstningsfuld.

Så meget kan de da ikke fucke op i det????

 

Ak... Den virkede stadig ikke. Deres support har selvfølgelig lukket om søndagen.

Jeg ligger i skrivende stund i kø på 2 timer og 40 minutter hos deres support.....

 

Jeg har nok slukket og tændt den skide telefon 500 gange i løbet af den uge. 

Stakkels den næste supporter jeg får fat i.......

Jeg har ALDRIG nogensinde prøvet noget lignende

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har faktisk overvejet at anskaffe mig den gamle version....synes telias abonnement er helt hen i vejret hvad angår 3G nettet....desuden har jeg prøvet den gamle flere gange, og den fungere ganske godt!.... Er der evt en som har en iPhone ver. 1.0 til salg?

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Version 2.0 er udkommet til den gamle iPhone. 

Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg opgav 3 timer og 30 minutter efter i køen.

Tilfældigvis ringer de selv til mig ca 15 minutter efter... jeg får en lang snak med ham.

 De påstår på trods af supporteren jeg snakkede med i fredags at de stadig ikke har modtaget min fax.

De kan ikke aktivere mit midlertidige nummer før de har modtaget den fuldmagt per fax.

 Det er nu den 3. fax jeg sender til dem. Nu skal det blive spændende!

Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bestilt iphone 3G da Telia fik iphones hjem her i anden omgang i fredags.

Men jeg håber da jeg er registreret lidt bedre i systemet end n00bie Tongue Tied

Jeg er enig i at Telia ikke burde være eneste operatør i norden.
Både på grund af manglende konkurrence og fordi jeg ikke mener de har gjort særligt meget ud af at promovere iphone.

Den eneste ændring jeg har set på deres iphone hjemmeside siden det blev offentligtgjort at de var udnævnt til at have iphone, var lige op til frigivelsen hvor der kom lidt info om at de havde midnats åben. Der er ikke meget pointe i at have en 'seneste nyt' side der ikke bliver opdateret i over en måned.

Derudover har jeg tidligere haft bøvl med flytning af et modem abonnement hos Telia , så jeg har også haft min del af deres CRM problemer. Dengang var undskyldningen at de lige havde fået nyt system. At dømme efter andre folks meninger og oplevelser så kører de vidst på det samme system endnu...

Det er lidt skræmmende at iphone alligevel får mig til at vælge telia...

Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges til Telias forsvar. At en af mine venner bestilte sin på samme tid som jeg.

Og hans virkede som lovet da han modtog den.

 

Men det kan jeg ikke bruge til noget! 

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)